۱۳ طرح در بخش چمستان نور به بهره برداری رسید

بیش از ۱۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان در بخش چمستان شهرستان نور افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش حرف آنلاین؛ در ششمین روز از هفته دولت باحضور فرماندار، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر چمستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان؛ پروژه‌های خدماتی، رفاهی و عمرانی در شهر و بخش چمستان افتتاح ‌و به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌زنی احداث سردهنه زراعی روستای جوربند و عملیات اجرایی بند انحرافی در روستای تورانکلا، افتتاح آسفالت و زیرسازی به طول ۱ کیلومتر، اجرای کانال بتنی به طول ۱۵۰۰ متر و جابجایی تیربرق و اجرای سیم به کابل به طول ۲ کیلومتر در روستای شیرکلا بخشی از طرح های کلنگ‌زنی و افتتاحی بخش چمستان بود.

همچنین افتتاح ۳ طرح در حوزه برق و نیرو شامل نصب ترانس، احداث شبکه فشار متوسط و دو مداره کردن و خروجی جدید کابل خودنگهدار از اعتبارات بهارستان توسط اداره برق چمستان با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیون تومان از دیگر طرح های بهره برداری شده در این بخش است.

از دیگر طرح‌ها بهره‌برداری از آسفالت و زیرسازی به طول ۱ کیلومتر، جابجایی تیربرق و اجرای سیم به کابل و رفع حریم برق فشار قوی به طول ۱۵۰۰ متر در روستای شهربند هدیه دولت سیزدهم به این روستا بود.

افتتاح فاز اول فیبر نوری در حوزه مخابرات در روستای مغانده، افتتاح پروژه حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه با آبدهی ۶۰ لیتر بر ثانیه با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش چمستان نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی و بهره‌برداری امروز بود.

کلنگ‌زنی خانه کشتی چمستان، افتتاح کارخانه کود و افتتاح کارخانه آبمیوه‌گیری در شهرک صنعتی کردآباد چمستان از برنامه‌های ششمین روز از هفته دولت شهرستان نور بود.

گفتنی است پس از افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از طرح‌ها میز خدمت با حضور فرماندار نور و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مسجد جامع شهر چمستان برگزار شد.