گلایه پلیس مازندران از افزایش مسافرت ها به شمال ‏

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران از رصد و افزایش دستگیری ها در حوزه سارقان و اوباش در استان خبرداد. سید موسی حسینی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه حفظ نظم و امنیت در اولویت پلیس قرار دارد، تصریح کرد: همه باید در تولید امنیت سهیم باشیم و به […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران از رصد و افزایش دستگیری ها در حوزه سارقان و اوباش در استان خبرداد.

سید موسی حسینی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه حفظ نظم و امنیت در اولویت پلیس قرار دارد، تصریح کرد: همه باید در تولید امنیت سهیم باشیم و به پلیس در زمینه تولید امنیت کمک کنیم.

وی با بیان اینکه معتقدیم نیروی انتظامی و هر سازمان دیگری به تنهایی نمی تواند در ایجاد امنیت موفق باشد، تصریح کرد: در استان و شهرستان باید در تولید امنیت پایدار به یکدیگر کمک کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه در کشور 3700 شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم شده است،
 بیان کرد: امنیت امروز خط قرمز نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با جرایم خشن و اوباش هایی که خشونت را به فضای مجازی می کشاندند و از آن برای تهدید دیگران استفاده می کردند با تشکیل قرارگاه ویژه در کشور انجام شده است، عنوان کرد: در بخش جرایم خشن با برنامه ریزی های صورت گرفته، کاهش 30درصدی وقوع جرم در این حوزه رخ داده است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در بخش موادمخدر با قاچاقچیان عمده و ترانزیتی برخوردهای جدی صورت گرفته است، بیان کرد: در کنار این توجه، دستگیری گسترده خرده فروشان نیز که از مطالبات مردمی در این حوزه است مورد پیگیری قرار داد که معتادان متهاجر و خرده فروشان نیز جمع آوری شوند.

وی با اشاره به کاهش 16 درصدی تصادفات و جان باختگان ترافیکی در استان، از افزایش سفرهای غیرضروری در استان گلایه کرد و گفت: به نظر می رسد که مسافرت ها به دلیل کرونا کاهش یافته است اما در واقع این چنین نیست و وضعیت جاده ها نشان می دهد که مسافرت ها کاهش نیافته است.

 حسینی با بیان اینکه وقوع سرقت ها در مازندران 19 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در کنترل سرقت در استان روند افزایش دستگیری ها را پیش گرفته ایم که در این بخش 30درصد رشد داشتیم امیدواریم در بخش وقوع نیز که به دلیل وضعیت بد اقتصادی صورت می گیرد نیز کاهش صورت گیرد.

در این مراسم، رضوانی فرمانده انتظامی چالوس به عنوان فرمانده انتظامی آمل معرفی و از زحمات سه ساله سرهنگ آزادی قدردانی شد.