بیوگرافی کمال رستمعلی؛ فرماندار شهرستان جویبار + عکس

حرف آنلاین: کمال رستمعلی فرماندار جویبار، از کارکنان استانداری مازندران بود و در کارنامه خود فرمانداری شهرستان سوادکوه‌شمالی و مدیرکلی روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران و همچنین رئیس‌ دفتر مجمع نمایندگان مازندران را دارد.

کمال رستمعلی در هسته گزینش و دفتر روستایی استانداری، شهرداری ساری و کمیسیون قاچاق کالا و ارز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کارگروه اجتماعی فرمانداری ساری نیز دارای سوابق و تجربیات کاری است.

آخرین مسؤولیت رستمعلی قبل از فرمانداری جویبار، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های تابع شستا بود.

از کارمندی تا مدیرکلی کمال رستمعلی

وی کار خود را از کارمندی در استانداری مازندران آغاز کرد و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴، به سمت مدیر کلی روابط عمومی و امور بین الملل نمایندگی عالی دولت در مازندران منصوب شده و به ساختمان سفید استانداری مازندران در میدان شهرداری ساری رفت.

مصادف با پایان کار دولت دهم، کمال رستمعلی به فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب شد.

بعد از آن رستمعلی به‌عنوان رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران در بهارستان فعالیت داشت و مرداد ماه سال ۱۳۹۵ خبر فعالیت کمال رستمعلی در سمت کارشناس در معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری منتشر شد.

کار شبانه‌روزی در فرمانداری جویبارکمال رستمعلی

وی که هم اکنون در سمت فرماندار فعالیت دارد، به اعتقاد اطرافیانش همچنان دستی بر قلم داشته و همچون یک خبرنگار عمل میکند، به این صورت که با روابط عمومی فرمانداری جویبار تعامل زیادی دارد.

کمال رستمعلی در یک مراسم فرهنگی در خرداد ماه سال جاری، از فعال بودن و حضور رسانه‌های شهرستان در میدان اظهار خشنودی کرده و تاکید کرد که اینکه آنها با بضاعت اندکی که دارند وقایع شهرستان را بازتاب می‌دهند، جای شرمندگی برای ما مسئولان دارد.

وی همیشه علاقه زیاد خود را نسبت به شهدای گمنام ابراز کرده است و در سخنرانی‌ها بر این موضوع که در تمام امور بدهکار خون شهدا هستیم تاکید دارد. کمال رستمعلی همچنین با اعتقاد به ادامه راه شهیدان در همه حوزه ها منجمله حوزه های فرهنگی و مدیریت ، دیدار با خانواده شهدا را در دستور کار همیشگی خود دارد .

رستمعلی معتقد است که جامعه به مدیرانی نیاز دارد که اندیشه‌های اعتقادی و ایدئولوژیک دارند.

فرماندار جویبار همچنین با تاکید بر نقش رسانه در آگاهی رسانی به جامعه ارتباط نزدیکی با اصحاب رسانه و خبرنگاران دارد که نمونه آن را می توان در نشست های خبری و دیدار های وی با خبرنگاران مشاهده کرد

دستی بر شعر و قلم دارد

صفحه اینستاگرامی او با نام کمال رستمعلی با بیش از ۲ هزار فالور فعال بوده و اکثر پست‌های رستمعلی هنری است، چرا که او دستی بر شعر دارد و تاکنون اشعار زیادی در وصف امام راحل و شهیدان انقلاب سروده است.

وی همچنین یادداشت نویس قهاری است و یادداشت‌های انتقادی زیادی از او در صفحات مجازی به چشم میخورد.

رستمعلی علاقه‌مند به شعر و عرفان و تفکر است و از این بابت نیز چهره‌ای شناخته شده و از سخنرانان مناسبت‌های مذهبی و ایام خاص در مازندران است.

گفتنی است فعالیت فرماندار وقت جویبار در دولت آقای احمدی نژاد آغاز شده، در دولت دوازدهم به ریاست جمهوری حسن روحانی کمرنگ شده و در حال حاضر در دولت سیزدهم، به‌طور فعال نقش‌آفرینی میکند.

درباره جویبار

شهرستان جویبار یکی از شهرستان‌های مرکزی استان مازندران است که با ۶/۲ درصد جمعیت مازندران تا چند سال گذشته بخشی از شهرستان قائمشهر محسوب می‌شده‌است.

حدود جویبار از شمال به دریای مازندران از جنوب به شهرستان قائمشهر از شرق به شهرستان ساری واز طرف غرب به شهرستان بابلسر می‌رسد.

رودخانه سیاهرود از میان این شهرستان عبور کرده و به دریای خزر می‌ریزد.

ساحل چپکرود به طول ۱۸ کیلومتر از طولانی‌ترین سواحل دریای خزر است، که در ۱۶ کیلومتری شمال جویبار قرار دارد.

جمعه بازار جویبار ثبت جهانی شده از خاص‌ترین تجربه‌های گردشگری در جویبار است، میوه و تره بار، ماهی، تخم مرغ، شترمرغ، بوقلمون، غاز، وسایل کشاورزی،
موسیقی محلی مازندرانی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید در این بازار یافت می‌شود.

در حدود ۴۷ قطعه آب‌بندان با بیش از ۲٫۳۲۳ هکتار وسعت در جویبار وجود دارد.

جویبار همچنین مهد کشتی مازندران نامیده میشود چرا که زادگاه کشتی‌گیران قدری همچون جهان پهلوان حسن یزدانی و دیگر فعالان در این رشته است.