کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک قاچاق در ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان ساری خبر داد

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ از طریق محور ورودی استان مازندران باخبر شدند.

 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی متوجه شدند یک قاچاقچی مواد مخدر با یک خودروی نیسان قصد جابجایی مواد مخدر از استان تهران به استان گلستان را دارد که پس از تعقیب و مراقبت، متهم را در حین انتقال موادمخدر با یک خودروی نیسان در شهرستان ساری شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در ادامه از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی نیسان متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ جعفری با بیان این که اعتیاد منشا بسیاری از جرائم همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده هاست، در خاتمه از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای امن و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.