کشف ۲۶۰۰ کیلو تخم‌مرغ‌ فاقد مجوز در قائمشهر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر از کشف و ضبط دو هزار و ۶۰۰ کیلو تخم مرغ غیرمجاز و فاقد مجوزهای قانونی در قائمشهر خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سید محمد حسینی امروز در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات گشت و بازدید مشترک، کارشناسان اداره دامپزشکی و بازرسان تعزیرات حکومتی شهرستان از واحدهای تهیه، نگهداری و توزیع تخم مرغ در سطح شهرستان قائمشهر خبر داد.

وی با اشاره به آغاز فصل گرما در راستای اجرای دقیق ضوابط و مقررات بهداشتی سازمان دامپزشکی و همچنین تأمین سلامت و امنیت غذایی آحاد جامعه، اظهار کرد: یک دستگاه خودروی نیسان متخلف حاوی تعداد ١٧۵ کارتن تخم مرغ غیر مجاز (حدود٢۶٠٠ کیلوگرم تخم مرغ) فاقد هرگونه مجوزهای قانونی لازم کشف، صورت‌جلسه و ضبط موقت شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهرخاطرنشان کرد: محموله کشف شده در راستای طرح مقابله با کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی بوده و کارشناسان دامپزشکی و تعزیرات حکومتی شهرستان بر اساس وظایف قانونی و سازمانی اقدامات و برنامه های متنوعی در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

حسینی افزود: در همین راستا با تهدید کنندگان سلامت و امنیت غذایی آحاد جامعه از طریق مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی برخوردهای قانونی لازم اعمال خواهد شد.