کشف ۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از عملیات تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف ۱۹۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین؛ سرهنگ ” محمد محمد پور” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور برخورد مقتدارنه با جرائم اقتصادی و احتکار کالا، طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی متشکل از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات، بازرگانی و جهاد کشاورزی از نشانگاه های مدنظر بازدید کردند.

وی، افزود: در بازرسی های به عمل آمده از این نشانگاه ها بالغ بر ۶۰۰ عدد پالت چوبی قاچاق، ۹راس دام سنگین و یک راس بزکوهی، کشف انبار احتکار ۲۷۲ دستگاه لوازم خانگی، ۲ دستگاه گنج یاب، ۲ دستگاه موتورسنگین و یکدستگاه خودروی رنج روور قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمد پور، ارزش کلی کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه ۱۲ نفردستگیر، ۷دستگاه خودرو توقیف و یک واحد صنفی نیز پلمب شد.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده و به همین منظور با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، طرح برخورد و پیشگیری از قاچاق کالا همراه در دستور کار قرار دارد.