کشتی جنجالی مازندرانیها و هجوم تماشاگران به تشک

فینال حساس وزن ۸۷ کیلوگرم مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با برتری علیرضا مهمدی مقابل ناصر علیزاده از مازندران و هجوم تماشاچیان به زمین کشتی به پایان رسید.

به گزارش حرف آنلاین، در جریان دیدار حساس فینال وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، علی ضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۳ مقابل ناصر علیزاده دارنده مدال طلای آسیا به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.

در شرایطی که علیزاده تا ثانیه های پایانی از حریف خود با نتیجه ۴ بر ۳ پیش بود، داوران یک اخطار به علیزاده و یک امتیاز به مهمدی دادند تا با حساب ۴ بر ۴ مهمدی پیروز مبارزه باشد. این موضوع با اعتراض عادل بالی تبار مربی ناصر علیزاده مواجه شد اما پس از بازبینی، اعتراض او رد شد تا یک امتیاز دیگر به مهمدی داده شود و در نهایت با حساب ۵ بر ۴ به برتری برسد.

اما در پایان مبارزه، بالی‌تبار با رفتن روی تشک شدیدا به عملکرد داوران اعتراض کرد و تماشاگران طرفدار علیزاده نیز با پرتاب بطری به روی تشک شدیدا به داوری انتقاد کردند و در این میان جو سالن به شدت متشنج شد و تعدادی از تماشاگران نیز با پریدن از روی جایگاه، خود را به محوطه تشک کشتی رساندند و شروع به فحاشی کردند.

در نهایت عادل بالی تبار مربی سابق تیم ملی نیز با اعلام سخنگوی سالن حق مربیگری در ادامه این مسابقات را ندارد.