کسب رتبه برتر دانشجویان در مسابقه مهارتی سازه‌های حبه قندی مازندران

دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای ۳ شهرستان در مسابقات مهارتی سازه‌های حبه قندی مازندران موفق به کسب رتبه برتر شدند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ نخستین مسابقه مهارتی سازه‌های حبه قندی با حضور ۱۵ تیم دانشجویی در مقاطع کاردانی و کارشناسی از مراکز ۱۲ گانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران برگزار شد که پس از ۶ ساعت رقابت در محیطی با نشاط و پویا، محصولات سازه‌ای تیم‌ها مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

تیم دانشجویی مهرسام از دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد با حضور محمد سلیمان زاده، علیرضا اسماعیلی نسب و مجتبی نبی در اولین دوره مسابقه مهارتی سازه‌های حبه قندی که در سطح استان مازندران و به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمد باقر (ع) ساری برگزار شد، رتبه نخست را کسب کرد.

تیم دانشجویی آمود از آموزشکده فنی و حرفه‌ای قدسیه ساری با حضور زینب جعفری، سارا رضایی و فاطمه میرزاپور به رتبه دوم این مسابقه دست یافت.

تیم دانشجویی زیگورات از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بابل با حضور فاطمه زهرا پیله کوهی و سکینه صادقی ارمی رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

سه تیم برتر این مسابقه، هدایای نقدی، لوح تقدیر و تندیس برتر را دریافت کردند.

قابل ذکر است؛ در مراسم پایانی و قدردانی از تیم‌های منتخب این مسابقات که در تالار ۱۶ آذر دانشگاه امام محمد باقر (ع) ساری برگزار شد، از اساتید گروه معماری دانشگاه به مناسبت روز معمار تجلیل شد.