پایان کار ویژه‌برنامه تماشاخانه سیار با استقبال ۲۵هزار نفری در مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: ویژه‌برنامه تماشاخانه سیار که به مناسبت "عید تا عید" باحدود ۲۴ اجرا از ۱۵ تیر ماه تا پنجم مرداد ماه در مناطق مختلف با استقبال ۲۵ هزار نفر به کار خود پایان داد.

محمد علی یزدان شناس در آیین پایانی ویژه‌برنامه تماشاخانه سیار که به مناسبت “عید تا عید” در ساحل رامسر برگزار شد، اظهار کرد: پس از چند سال محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، طرح تماشاخانه سیار، تابستانی به یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان به همراه بزرگسالان در سواحل، فضاهای تفریحی و تفرج‌گاه‌ها در شهرها و روستاها فراهم کرد.

وی از انجام ۸۳ اجرا در کل کشور خبر داد و افزود: در استان مازندران ۲۴ اجرا از ۱۵ تیر ماه تا پنجم مرداد ماه در مناطق مختلف استان به ویژه نوار ساحلی مازندران برگزار شد که با استقبال بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم به ویژه گردشگران همراه بود.

یزدان شناس عنوان کرد: تماشاخانه سیار، یک تریلی تخصصی نمایشی است که به همراه یک گروه تئاتر به سراسر نقاط کشور سفر می‌کند و در راستای ایجاد عدالت فرهنگی به‌صورت رایگان به اجرای نمایش‌های تربیتی و اخلاقی ویژه کودکان و نوجوانان مناطق مختلف کشور میکند.