وزیر کشور| مازندران باید قطب مهم توسعه کشور باشد

استاندار جدید مازندران به همراه وزیر کشور صبح امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد. وحیدی وزیر کشور در سفر امروزش به مازندران که با هدف تودیع و معارفه استاندار این استان صورت گرفت، در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: نیاز مهم و استراتژیک استان از یک طرف پتانسیل‌ها […]

استاندار جدید مازندران به همراه وزیر کشور صبح امروز با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

وحیدی وزیر کشور در سفر امروزش به مازندران که با هدف تودیع و معارفه استاندار این استان صورت گرفت، در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: نیاز مهم و استراتژیک استان از یک طرف پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیر از طرف دیگر موجب می‌شود تا مازندران حتما قطب مهم توسعه کشور باشد.

وی افزود: امیدواریم دوره جدیدی را آغاز کنیم و پاسخگوی نیازها مردم شهیدپرور و حماسه‌ساز استان باشیم، ضمن تقدیر از زحمات آقای حسین زادگان آقای حسینی پور که از رزمندگان و مجاهدان هستند را به‌عنوان استاندار مازندران معرفی میکنیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: آقای حسین زادگان را استانداری مطلع و پرتلاش دانست و گفت: امیدواریم آقای حسینی پور نیز با توجه به برجستگی‌های مردم استان آن‌ها را تقویت کرده و بزرگ بدارد.

وی عنوان کرد: بنا بر تاکید رئیس جمهور همه ما یک تیم و همدل هستیم، امروز مازندران سرسبز بلاتکلیف است و نیاز به نگاهی ویژه دارد، اگر مشکلات اینجا برطرف شود مسائل پایتخت نیز حل خواهد شد.

محمدی لائینی اذعان داشت: قطعا آقای حسین زادگان از تجربیاتی که دارند دریغ نخواهند کرد و آقای حسینی پور هم با سعه صدر از همه تجربیات استفاده خواهند کرد.

گفتنی است آغاز این سفر با غبارروبی از مزار شهدای گمنام همراه بود.