انتقاد نماینده ساری از تاسیس دانشکده علوم پزشکی تنکابن؛

وزارت بهداشت به فکر پروژه‌های نیمه‌تمام باشد/انتقاد نماینده ساری از تاسیس دانشکده علوم پزشکی تنکابن

حرف آنلاین: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تاسیس دانشکده علوم پزشکی تنکابن گفت: وزارت بهداشت بهتر است به فکر پروژه‌های نیمه‌تمام باشد.

علی بابایی کارنامی طی گفت‌وگویی ضمن انتقاد از تصمیم وزارت بهداشت و درمان در خصوص تاسیس دانشکده علوم پزشکی تنکابن، تصمیم وزارت بهداشت درباره تاسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب مازندران در تنکابن را یک تصمیم غیرمنطقی و بدون مطالعه دانست.

وی افزود: مازندران به‌ویژه مرکز آن همواره قربانی برخی سیاست‌های اشتباه و تصمیمات غلط دولت‌ها شده که تبعاتی منفی خواهد داشت که به صلاح هیچ یک از شهرهای استان نیست.

بابایی کارنامی بی‌تدبیری وزارت بهداشت و درمان را درخصوص این تصمیم غیرقابل توجیه دانست و گفت: بهتر است وزیر و مسئولین وزارت بهداشت و درمان به‌جای این تصمیمات به پروژه‌های نیمه‌کاره و نیمه‌تمام استان و برخی مصوبات استانی در دولت قبل و دولت فعلی در حوزه پزشکی توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان و حضور گردشگران و توریست از سراسر نقاط کشور، زیرساخت‌های مرکز استان در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش وزارت بهداشت و درمان هنوز در شان این استان نیست.

این مسئول اذعان داشت: متاسفانه در شرایط کرونایی بسیاری از بیمارستان‌های استان دچار مشکلات فراوان هستند، انتظار این است که وزارت بهداشت و درمان به جای تصمیمات غیرمعقول و غیرکارشناسی برای این معضلات و مشکلات راه حل پیدا کند.