سرپرست فرمانداری چالوس :

هیچ کلاس درسی در آستانه سال جدید تحصیلی نباید بدون معلم نباشد

سرپرست فرمانداری چالوس با بیان اینکه درآستانه سال جدید این شهرستان با کمبود معلم مواجه است، گفت: به نوعی باید ساماندهی صورت گیرد که هیچ کلاس درسی در آستانه سال جدید تحصیلی بدون معلم نباشد.

به گزارش حرف آنلاین؛ رستم زرودی امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان چالوس که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات موثر شورا و شهرداری چالوس در جهت رفع ترافیک این شهر و بازگشایی معابر و رینگ‌ها اظهار کرد: با توجه به بازگشایی آزادراه، چالوس در آینده به شهرستان با جمعیت میلیونی مواجه خواهیم بود و این اقدامات می تواند شهر را ۵۰ سال به جلو ببرد.

وی معضل زباله در مسیر جاده کندوان و عباس آباد به چالوس را یکی از دغدغه های استاندار مازندران عنوان کرد و افزود: از شوراها و دهیاران درخواست می شود در کنار بخشداران و عوامل راهداری در امر جمع آوری زباله کمک کنند.

نماینده عالی دولت در چالوس به نزدیک شدن زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر چهار راهبرد “سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت “در انتخابات، باید همه توان خود را برای اجرای دقیق این چهار راهبرد بگذاریم.

سرپرست فرمانداری چالوس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران و سایر مسلمانان در پیاده روی اربعین، اظهار کرد: سال گذشته نیز اتاق فکر دشمنان نظام با توجه به حضور میلیونی زائر در اربعین؛ اغتشاشات را در کشور برنامه ریزی کردند تا این حضور را تحت الشعاع قرار دهند.

وی با اشاره به حضور بیش از چهار میلیون نفر از مردم کشور ما در پیاده روی اربعین، گفت: اربعین یک کنگره عمومی بین المللی است که از کشورهای مختلف در آن حضور دارند.

این مسئول از اربعین حسینی به عنوان یک حرکت فرا مذهبی در این رزمایش بین المللی یاد کرد و افزود: اربعین با حضور شیعیان، اهل تسنن و مسیحیان که در این مسیر هم‌صدا می شوند پیام وحدت دارد.

سرپرست فرمانداری چالوس با بیان اینکه مسیر حضرت آقا اباعبدالله الحسین مسیر شجاعت و شفاعت است، تصریح کرد: آثار معنوی این مسیر همدلی و هم نوعی بوده است.

زرودی از اربعین حسینی به عنوان یک ابر رسانه یاد کرد و گفت: دشمنان ما با اینهمه قدرت رسانه ای خود نتوانستند آن‌را تحت الشعاع قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تا به امروز به خاطر ترسشان سعی کردند به اشکال مختلف توطئه ایجاد کنند تا این عظمت را زیر سوال ببرند.