همه مسوولان باید تابع رویکرد دولت باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تغییر مدیران را در نظام مردم سالارانه امری بدیهی دانست و گفت: همه مسوولان باید تابع رویکرد دولت باشند چرا که مردم به شعارهای دولت مردمی رای داده‌اند. روح الله سلگی روز یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری سیمرغ افزود : آنچه که در پست های مدیریتی حائز اهمیت […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تغییر مدیران را در نظام مردم سالارانه امری بدیهی دانست و گفت: همه مسوولان باید تابع رویکرد دولت باشند چرا که مردم به شعارهای دولت مردمی رای داده‌اند.

روح الله سلگی روز یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری سیمرغ افزود : آنچه که در پست های مدیریتی حائز اهمیت است، قدردان بودن زحمات ایزد الهی است و همچنین باید بتوانیم از فرصت های پیش رو به درستی استفاده کینم.

وی با اعلام این که بهترین فرصت ها برای هر فردی در دوران زودگذر تصدی به کارگیری تمام توانش برای ارائه خدمت به مردم است، گفت : مردم انتظار دارند تا فاصله آنان با مسئولین برداشته شود چون امروزه آنچه که مردم را آزار می دهد فاصله بین مسئولین با آنان است بنابراین برای حل این موضوع باید کار ها هوشمندانه و برنامه ریزی شده باشد.

معاون استاندار مازندران با معرفی سرپرست فرمانداری سیمرغ ، افزد : باتوجه به این که فرد منتخب از ارتباط اجتماعی خوبی برخوردار است بنا بر این از مدیران شهرستان می خواهیم تا به او در این منصب کمک کنند تا شهرستان سیمرغ به جهشی رو به توسعه دست یابد.

سلگی گفت : انتظار ما از سرپرست فرمانداری سیمرغ هم این است که بیشترین وقت خود را برای مردم بگذارد و درب اتاقش باید همه روزه به روی مردم باز باشد چرا که همه ما خادم مردم هستیم.

در این نشست محمدحسین ذکریایی به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معری و از زحمات مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار سابق شهرستان قدردانی شد.
معاون سیاسی استاندار مازندران پیش از حضور در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری سیمرغ با حضور در گلزار شهدای کیاکلا با آرمان های شهدا تجدید بیعت کرد.

سلگی همچنین در سفر به شهرستان سیمرغ با امام جمعه کیاکلا هم دیدار و گفت و گو کرد به همراه امام جمعه و فرماندار سیمرغ و مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان با حضور در منزل خلبان شهید سرلشکر کشوری با همسر این شهید والامقام نیز دیدار و گفتگو کرد./ایرنا