فرمانده سپاه کربلا استان مازندران مطرح کرد:

همه باید برای ارتقاء آموزش و پرورش تلاش کنیم

حرف آنلاین : فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان اظهار داشت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و باید همگی در جهت ارتقاء آموزش و پرورش تلاش کنیم .

سردار سیاوش مسلمی در ادامه با اشاره به طرح جدید در آموزش و پرورش تصریح کرد : در تلاش هستیم تا طرح راهیان کوثر را در مازندران اجرا کنیم . در این طرح مدارس با شیوه های آموزشی جدید از لحاظ محتوا و مدیریت به عنوان الگو راه اندازی می شوند . وی در ادامه افزود : در جمهوری اسلامی مدارس و نظام آموزشی باید منطبق با فرهنگ ایران اسلامی باشد و در این راستا این طرح به این سمت حرکت می کند تا بتوانیم دانش آموزان را در همه جهات علمی و بخصوص فرهنگی رشد دهیم . فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی  و طرح هجرت دانش آموزی خاطرنشان کرد : این اردوها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و مقابله با تهاجم نرم دشمن ، افزایش انگیزه کاری و مهارت آموزی برای این قشر صورت می گیرد .

مسلمی تصریح کرد : در اجرای غنی سازی طرح اوقات فراغت تابستانی نیز با اجرای برنامه های مختلف اعم از برگزاری اردوها ، و برنامه های ورزشی، مسابقات قرآنی باعث نشاط اجتماعی و تقویت پایه های علمی دانش آموزان می شود .