اجرای ۱۱۰۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه کربلا مازندران در دهه فجر ۱۴۰۱

فاطمه عربی: فرمانده سپاه کربلا گفت:  سپاه کربلا ۱۱۲۰۵ برنامه اجرایی برای دهه فجر ۱۴۰۱ تدارک دیده است‌.

به گزارش حرف آنلاین،  سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری دهه فجر با بیان اینکه، انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر متفاوت است، گفت: نوع دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی نیز متفاوت، گسترده تر و عمیق تر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل اصلی دشمنی با انقلاب اسلامی، عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد:  ایران با برنامه‌های راهبردی در حال کسب قدرت در نظام بین الملل می باشد.که باعث ترس و وحشت استکبار شده است.

سردار مسلمی با با تاکید براینکه هر چه گذشته مرور می شود، گسترده‌تر شدن دشمنی استکبار علنی‌تر می‌شود، افزود: دشمن در دو سال اخير تلاش کرد که تهاجم از طریق سخت را به نرم تغییر دهد که در فتنه اخیر با جنگ ترکیبی علنی‌تر شد. دشمن تلاش می کند از طریق رسانه و افزایش ضریب اتفاقات، سیاه‌نمایی و ناامیدسازی را در ایران دنبال کند.

فرمانده سپاه کربلا شعار محوری دهه فجر ۱۴۰۱ را  “دهه مبارک فجر استوار ، ۴۴ سال افتخار” اعلام کرد و اظهار داشت:  این نامگذاری انجام شده تا تبیین اهداف و ارزش‌ ها صورت بگیرد.

وی با بیان اينکه حضور حداکثری مردم در برنامه های دهه فجر یکی از اهداف مهم این دهه است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم محاسبات دشمن در بسیاری از موارد ناکام می ماند.

سردار مسلمی جهاد تبیین، امیدآفرینی و جهادخدمت‌رسانی سه رویکرد برنامه‌های دهه فجر بیان کرد و گفت: ۶۰ عنوان برنامه به تعداد ۱۱۲۰۵  برنامه اجرایی در سطوح مختلف تدارک دیده شده است. به گفته وی، دیدار با ۲۹۲۷ خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، دیدار با ایثارگران، برگزاری جشن‌های پیروزی، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی، اجرای رزمایش‌ها و گشت‌های رضوی، تولیدات رسانه‌ای، طراحی و ساخت آثار هنری بخشی از عناوین برنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد، گفت:  راه روستایی، جاده بین مزارع، آبرسانی، شبکه توزیع برق، پل روستایی، لایروبی رودخانه ها، ساماندهی قبور شهدا، سالن ورزشی و ۷۰ خانه محروم با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی،  افتتاح ۸۰ مشاغل خرد و کارگاه های اقتصاد مقاومتی با ۱۵ میلیارد تومان نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر سپاه کربلا خواهد بود.