فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد :

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در محمودآباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین؛ سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده سپاه محمودآباد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» آغاز می‌کنیم که با پشت سر گذاشتن ۴۴ سال تحریم و عناد دشمنان این انقلاب سرپا بوده و دست آوردهای زیادی در همه عرصه‌ها به دست آوردیم و این افتخار را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود : ما در سه محور جهادی شامل برنامه جهاد تبیین که تبیین دستاوردها و حقیقت انقلاب اسلامی می‌باشد، جهاد خدمت‌رسانی که خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف سلامت، امنیت، اقتصاد مقاومتی است و افتتاح خانه محروم را در دستور کار داریم.

سرهنگ ابراهیم نژاد ادامه داد : «جهاد امید آفرینی بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری» در سطح مدارس و دانشگاه‌ها اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خاطرنشان کرد: امسال در برنامه‌های دهه فجر، ۷۸ برنامه شاخص طی بیش از ۵۰۰ برنامه اجرایی را در سطح شهرستان داریم که یکی از شاخص‌ها برپایی رادیو انقلاب در مصلی شهرستان بوده که هر روز مسئولین شهرستانی به ارائه برنامه‌ها و عملکرد خود به شهروندان می‌پردازند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از این برنامه‌ها به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز پدر، ۱۱۰ بسته معیشتی به همراه کارت هدیه بین محرومین فاقد پدر در سطح محلات و پایگاه‌های بسیج بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: از پدران قهرمان پرور از جمله پدران شهدا و ورزشکاران نخبه و نخبگان علمی هم در طی این دهه تجلیل به عمل می‌آید و مسابقات مختلف ورزشی بومی محلی، مسابقات علمی ، یادواره شهدا ، آبروی محله ، رژه خودرویی، غبار روبی گلزار شهدا ،فضاسازی و همچنین تبلیغات محیطی انجام می شود تا همه باهم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن امسال با شکوه حضور به عمل رسانیم تا عظمت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دهیم.