همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی مازندران

دبیر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت : همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی به‌طور همزمان از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۸ مهر در تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ پس از انتصاب دکتر رجبی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران حوزه های مختلف ورزش  شتاب بیشتری به خود گرفت و یکی از واحدهایی که این روزها بسیار فعال تر از گذشته نشان داده معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد.

رویکردهای جدید و تنوع برنامه ها و تغییر نگرش در این حوزه کاملا محسوس بوده و در همین مدت کوتاه به خوبی میتوان تغییرات عملکردی را با حضور دکتر رجبی به عنوان مدیرکل و حوزه معاونت توسعه ورزش همگانی را با تدوین برنامه های راهبردی و اجرای برنامه های عملیاتی موثر و کارآمد و فعالیت های چشم نواز مشاهده نمود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از برگزاری همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در تمامی شهرستان های استان خبر داد و گفت: این همایش به طور همزمان از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۸ مهر در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

دکتراسماعیل پهلوان ادامه داد: رویکرد ما در هفته تربیت بدنی و ورزش پیش رو کاملا متفاوت از قبل بوده و بر کیفی بودن برنامه ها با محور های توسعه ای ،گسترش ، ترویج و عمومی نمودن ، همگانی کردن ورزش در بین آحاد جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاکید داریم و امیدواریم شاهد اجرای برنامه های خوب و موثر توسط ادارات شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی باشیم .

سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه بیان کرد : در تلاش هستیم به صورت ماهانه و یکپارچه در تمامی شهرستان های استان همایش عمومی و همگانی برگزار کنیم تا بتوانیم نقش پررنگ ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه را بیش از گذشته ایفا کنیم.