هرکجا که پرچم مبارزه با ظلم بلند می شود انگشت اشاره به سمت جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه ساری: سپاه بزرگترین مجموعه ضد تروریستی در جهان است که جریان سازی می کند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی صبح امروز در جمع پایوران این ناحیه ضمن بیان اینکه پاسدار نبایدمحافظه کار باشدگفت :یک پاسدارهمیشه باید حوادث و رخدادهای جهان را دنبال کند و در جریان سازی و جهاد تبیین از پیشگامان باشد چرا که سپاه به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین سازمان ضد تروریستی در دنیاست و هر گاه پرچم مبارزه با ظلم در هر کجای دنیا برافراشته میشود انگشت اتهام به سمت جمهوری اسلامی می رود و این موجب افتخار است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری اظهار کرد: خباثتهای رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش با جنایتهای که در غزه مرتکب شده نمایان شده است بطوریکه امروز مبینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می کنند وشعار سر می دهند.

وی اذعان کرد : آسیب بزرگی که در جامعه ما به چشم میخورد عدم آگاهی بخشی مردم از پیشرفتها،توانمندیها و دستاوردهای انقلاب نسبت به ۴ دهه قبل است و رسالت امروزه ما پاسدارها در عصر حاضر سنگینتر از دوران گذشته است.

فرمانده سپاه ساری در خاتمه با اشاره به اینکه عده ای در جامعه با نام دین به ملت و کشور خیانت میکنند گفت : انتخابات پیش رو عرصه مهمی برای کشور و ملت است تا مردم را ترغیب کنیم به حضور حداکثری به رقابتی سالم و بدون حواشی که منفعت آن نصیب ملت و کشور گردد.

در پایان سرهنگ پاسدار عباسعلی صادقی رکاوندی به عنوان جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری معرفی شد.