نکا در انتظار پروژه های بسیار مهم راه

فرماندار شهرستان نکا ار برنامه ریزی برای اقدامات مهم و اثرگذار در حوزه راه‌ها و محورهای دسترسی شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ، عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه در سالی که گذشت، در حوزه ی راه اقدامات بسیار خوبی با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد تومان در شهرستان نکا صورت گرفت، گفت : سه دستگاه اجراییِ «راه و شهرسازی» ، «اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای» و «بسیج سازندگی» مجری این پروژه ها بوده اند.

وی افزود : آسفالت راه های روستایی فرعی و اصلی به طول ۴۱ کیلومتر با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان می باشد و اجرای زیرگذر و رَمپ های ورودی و خروجی روستای گُل خِیل با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور، طبق قولی که سال گذشته داده شد ، در هفته ی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالرضا بابایی با اشاره به اینکه : اکنون احداث عملیات پل روستای درویشان نیز با اعتبار ۹میلیارد تومان در حال اجرا است، تصریح کرد : زیرسازی و آسفالت محور حسین آباد_طوسکلا با اعتبار ۶ میلیارد تومان ، زیرسازی محور نکا_نیروگاه که در مرحله ی بیس با اعتبار ۵/۵ میلیارد تومان و نصب و اجرای نیوجرسی در مسیر نکا به نیروگاه از روستای خورشید تا تازه آباد با اعتبار ۷ میلیارد تومان از مهمترین پروژه های سال 1401 و نیمه نخست سال 1402 است.

بابایی خاطر نشان کرد : سازه ی پروژه ی بزرگ «پل چمازی» نیز در حال نصب است و تا پایان تابستان به بهره برداری می رسد و در کنار آن فاز ۲ و ۳  آزادسازی حریم رودخانه را در قسمت شمالی را آغاز کرده ایم و امیدواریم این پروژه را در پایان سال ۱۴۰۲ به سرانجام برسانیم.

مقام عالی دولت در نکا ادامه داد : بهسازی و آسفالت مسیر لائی به محسن آباد ، بهسازی و آسفالت مسیر سوچلما به اِرَم ، بهسازی و آسفالت مسیر زنگت به تجرخیل، بهسازی و آسفالت مسیر طوسکلا به حلم سر ، بهسازی و آسفالت مسیر ندافخیل به اطرب و زیرگذر چاله پل به میانگله، بهسازی جاده ی پدافندی پجت به سوچلما که جزو مصوبات استاندار به منطقه ی هزارجریب بود در ابتدای سال ۱۴۰۱ که کار مطالعاتی اش انجام شد ، اجرایی خواهد شد.

او یادآور شد : بهسازی و آسفالت مسیر سیکا و مرس ، تعریض و آسفالت کنار جاده ی اصلی روستای زرندین سفلی ، بهسازی و آسفالت راه روستایی سیدخیل ، بهسازی و آسفالت راه روستایی مسیر ولامده که این هم از مصوبات سفر استاندار بود که برخی از این پروژه ها انجام شده و مابقی اش در هفته های پیش رو انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان نکا خاطرنشان کرد : در بازه ی زمانی که برای اجرای این پروژه ها داریم، تلاش میکنیم با قول مساعد دستگاه های مجری، بتوانیم از فصل گرما استفاده و تا پایان تابستان  این کارهای بسیار خوب و مهم را در حوزه ی راه عملیاتی کنیم.

وی تاکید کرد : پروژه های بسیار مهمی در انتظار این شهرستان است که بخشی مربوط به «اقدامات» و بخشی دیگر مربوط به «پروژه های در دست اجرا» در حوزه ی راه است و با توجه به اینکه، رویکرد دولت سیزدهم، توجه به زیرساخت و مسائل عمرانی شهرها و روستاها بوده ، امیدواریم با این رویکرد، در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه های مختلف زیرساختی و عمرانی با شدت بیشتر و حجم گسترده تری باشیم.