نهضت ایجاد اشتغال در مازندران

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : به خاطر بیکاری جوانان در استان شرمنده هستیم اما با شکل گیری نهضت ایجاد اشتغال این مشکلات مرتفع می شود. به گزارش حرف آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا یونسی در جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و پاسداشت روز جوان در جمع مردم قائمشهر […]

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : به خاطر بیکاری جوانان در استان شرمنده هستیم اما با شکل گیری نهضت ایجاد اشتغال این مشکلات مرتفع می شود.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا یونسی در جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و پاسداشت روز جوان در جمع مردم قائمشهر افزود : مازندران از امکانات خدادادی طبیعی مانند دریا ، جنگل ، آب و خاک مناسب برخوردار است ولی به علت استفاده نکردن مناسب از این امکانات برای ایجاد شغل با معضل بیکاری مواجه هستیم.

وی ادامه داد : حل مشکلات معیشتی مردم و رفع بیکاری جوانان بویژه تحصیلکردگان مهم ترین دغدغه دولت تدبیر و امید در کشور و مسوولان ارشد مازندران در این استان است.

معاون استاندار مازندران همدلی و همراهی در رفع مشکلات جامعه را مهم دانست و گفت : کشورهای توسعه یافته امروز همچون چین و ژاپن با پشت سر گذاشتن جنگ های مخرب بر روی پا ایستادند و با همراهی و همدلی مردم و مسوولان به توسعه دست یافتند.

وی از آمادگی استانداری مازندران برای دریافت راهکارها و طرح های خروج از معضل بیکاری خبر داد و افزود : اگر چه هم اکنون نیز استانداری مازندران از نظر کارشناسان برای رفع این مشکل بهره می گیرد ، ولی برای جامعیت راه حل ها به نظرات مردم هم نیاز است.

یونسی گفت : نهضت ایجاد اشتغال در مازندران با بسیج تمامی امکانات طبیعی و خدادادی و انسانی شکل می گیرد تا بتوانیم معضل بیکاری را حل کنیم.

در این مراسم که در پارک ولیعصر (عج) قائمشهر برگزار شد از تعدادی از جوانان نخبه و موفق شهرستان تجلیل شد .