مهاجم نساجی

نظری| شرمنده هواداران نشدیم

حرف آنلاین: بازیکن فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه برای این پیروزی تمامی تیم تلاش کردند، گفت: با این پیروزی برابر با مس کرمان توانستیم شرمنده هواداران نباشیم.   محمد مهدی نظری پس از پیروزی تیم نساجی مازندران مقابل مس کرمان در جام حذفی اظهار کرد: پنالتی روی من صد در صد بود و […]

حرف آنلاین: بازیکن فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه برای این پیروزی تمامی تیم تلاش کردند، گفت: با این پیروزی برابر با مس کرمان توانستیم شرمنده هواداران نباشیم.  

محمد مهدی نظری پس از پیروزی تیم نساجی مازندران مقابل مس کرمان در جام حذفی اظهار کرد: پنالتی روی من صد در صد بود و حامد شیری آن را تبدیل به گل کرد.  

بازیکن نساجی بیان کرد: هرچند تیم مقابل دفاعی بازی کرد و سعی در اتلاف وقت داشت ولی ما توانستیم در دقیقه ۱۱۸ گل برتری را بزنیم.

نظری در پاسخ به این سوال که فینال در تبریز برگزار می‌شود آیا برای شما خوش یمن است یا خیر؟ گفت: تبریز برای من که بازی کرده ام خوش یمن بوده است. امیدوارم در بازی فینال این بار هم خوش یمن باشد و بتوانیم جام را بگیریم.  

بازیکن نساجی در پاسخ به این سوال آیا به لحاظ بعد مسافت تبریز برای بازیکنان و طرفداران  سخت خواهد بود افزود: به لحاظ بعد مسافت و بالا بودن ارتفاع از سطح دریا از لحاظ تنفسی برای ۲ تیم مشکلاتی دارد ، به هر حال فینال است و برای ۲ تیم فرقی نمی کند.

فینال جام حذفی میان تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد./ایرنا