نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران – سه شنبه سوم خرداد – شماره 3383

دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران – سه شنبه سوم خرداد – شماره 3383     آنچه در این شماره می خوانید ….        حکایت این روزهای “سلام فرمانده”! کمتر کسی را این روزها را می توان در داخل کشور یافت که آهنگ” سلام فرمانده ” به گوشش نخورده باشد. چه کسی که […]

دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران – سه شنبه سوم خرداد – شماره 3383

 

 

آنچه در این شماره می خوانید ….

 

 

 

 حکایت این روزهای “سلام فرمانده”!

کمتر کسی را این روزها را می توان در داخل کشور یافت که آهنگ” سلام فرمانده ” به گوشش نخورده باشد. چه کسی که دوستش دارد و چه کسی که علاقه ای به آن ندارد.

فراگیر شدن این آهنگ، اتفاقا برخلاف تصوری که برخی ها دارند اصلا و ابدا دستوری نبوده است. دلیل این ادعا هم رجوع به زمانیست که این آهنگ برای نخستین بار از رسانه ها پخش شد. بعد از پخش نخستین این آهنگ ، همگان شاهد بودند که کاملا مردمی و خودجوش، این آهنگ توسط بچه های خانواده های مختلف و متنوع ایرانی به لحاظ دیدگاه فرهنگی و اعتقادی، باز خوانی و لب خوانی شد که البته بسیاری از کلیپ های آن، در فضای مجازی کشور بارها دست به دست و بازنشر گشت.

 

 

 

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری مطرح کرد ؛

نرخ رشد جمعیت در مازندران نگران‌کننده است

گروه اجتماعی:  استاندار مازندران با اشاره به اینکه نرخ رشد جمعیت در مازندران نگران‌کننده است، گفت: در حال حاضر میانگین رشد جمعیت ما ۱/۲ درصد است درصورتی که میانگین کشوری ۲/۶ درصد است یعنی ما رتبه پایین‌تر و رتبه آخر را در رشد جمعیت کشور داریم که زیبنده این استان نیست و این موضوع باید به سرعت و دقت بررسی شود. از طرفی رشد جمعیت مهاجر استان در دراز مدت مشکل‌ساز است.