مهر تایید استاندار مازندران بر راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی تنکابن

حرف آنلاین: استاندار مازندران علت راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در تنکابن را وجود عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت در غرب استان اعلام کرد و گفت: سیاست دولت سیزدهم توسعه و ترویج عدالت در همه مناطق کشور است.

سید محمود حسینی پور امروز در حاشیه سفر شهرستانی به تنکابن، در جمع خبرنگاران، با اشاره به بحث راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی تنکابن و حواشی آن، اظهار کرد: هدف ما ایجاد مجموعه مازندران کاملا یکپارچه قوی با این جغرافیا به پشتوانه تاریخ و سابقه دیرینه آن است.

وی افزود: نگاه و سیاست دولت مردمی سیزدهم این است که باید براساس عدالت به مناطق مختلفی رسید، ار آنجایی که مردم غرب مازندران به لحاظ درمانی دچار عقب ماندگی‌های زیادی هستند و گاها بیماران به علت نبود امکانات به شهرهای دیگر سفر می‌کنند، با تصمیم راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در تنکابن موافقت کردیم‌.

حسینی پور با بیان اینکه اقدامات لازم برای هر شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی نیاز داشته باشد انجام خواهد شد، ادامه داد: این اقدام به جهت تقویت غرب مازندران انجام شد و قطعا در پی آن اتفاقات مهمی رقم خواهد خورد.

استاندار مازندران همچنین از راه‌اندازی بزرگترین شهر سلامت در منطقه رامسر با مشارکت بخش خصوصی در هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: این منطقه تبدیل به هاب گردشگری سلامت در منطقه خواهد شد.

این مسئول از مردم درخواست کرد: همه مردم باید وحدت داشته باشند تا آن چیزی که در شان مردم است اجرا شود، کسی به‌دنبال اقدامات واگرایی نباشد، چون مردم مقابله خواهند کرد برخی گروه‌ها و جریانات به‌خاطر منافع خودشان اقداماتی انجام می‌دهند اما ما یک مازندرانی یکپارچه با توسعه و ترویج عدالت‌خواهی می‌خواهیم.

وی افزود: به‌طور طبیعی زمانی که اقدامات بزرگی انجام می‌شود، همواره عده ای نظرات متفاوتی دارند که البته قابل احترام است چرا که در جهت حمایت از حقوق مردم است.