مرگ یک کارگر بر اثر سقوط دستگاه خشک کن شالیکوبی در بابل

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل از مرگ یک کارگر بر اثر سقوط دستگاه خشک کن شالیکوبی در بابل خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: خبری مبنی بر سقوط یکدستگاه خشک کن شالیکوبی واقع در جاده کیاکلا به مرکز پیام ۱۲۵ ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه یک گروه از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه کارگر گرفتار شالیکوبی در زیر دستگاه خشک کن در اثر شدت فشار و ضربه جان خود را از دست داد و تلاش آتش نشانان بی نتیجه ماند.

مازیار حسنی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات امدادی پیکر بی جان کارگر را از زیر دستگاه خشک کن خارج کرده و به عوامل انتظامی و آرامستان تحویل دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر اتصالی برق منزل مسکونی روستایی واقع در روستای بوله‌کلا منجر به برق گرفتگی یک راس دام سنگین (گاو) در محوطه حیاط منزل شد.

حسنی ذکر کرد : آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط حادثه و دفع خطرات احتمالی پس از ارائه نکات ایمنی لازم و با حضور عوامل اداره برق به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعه کردند.