پیام تسلیت سردار سیاوش مسلمی؛

مرحوم نادر طالب زاده زندگی خود را وقف انقلاب کرد

حرف آنلاین: مرحوم نادر طالب زاده زندگی خود را وقف انقلاب کرد و همچون سید شهید سید مرتضی آوینی، پیشگام جهاد فی سبیل الله در عرصه‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای بود.

پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت رحلت استاد نادر طالب زاده به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم|عروج آسمانی هنرمند متعهد انقلابی و چهره نام آشنا و برجسته جهاد تبیین در عرصه فرهنگی و رسانه جناب آقای نادر طالب زاده موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

ایشان از چهره‌های ماندگار ضداستکباری و ضد صهیونیستی بود که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ، زندگی خود را هم وقف انقلاب کرد و با تلاش‌های خستگی ناپذیر و پر انگیزه، همچون سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، باالگوگیری از مکتب امامین انقلاب، یکه تاز و پیشگام جهاد فی سبیل الله در عرصه‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای بود.

حضور آگاهانه و به موقع ،بصیرت و اخلاص این مرحوم در صحنه‌های بین المللی و منطقه ای برای آگاهی بخشی مردم آزاده دنیا علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل منجر به قرار گرفتن ایشان در لیست تحریم‌های استکبار جهانی شد که همین نشان دهنده،زحمات و تلاش‌های بی وقفه و اثرگذار او برای انقلاب و نظام اسلامی بود.

اینجانب فقدان این عزیز فرهیخته و هنرمند انقلابی را به جامعه فرهنگی و رسانه ای کشور و بخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر وشکیبایی مسالت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا مازندران