مدیرکل آموزش و پرورش مازندران معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب و معارفه شد.مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری با حضور جامعه فرهنگیان استان، معاون وزیر آموزش و پرورش، مسئولان ارشد استانی و اعضای شورای آموزش و پرورش استان آغاز […]
در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب و معارفه شد.مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری با حضور جامعه فرهنگیان استان، معاون وزیر آموزش و پرورش، مسئولان ارشد استانی و اعضای شورای آموزش و پرورش استان آغاز شد.در این مراسم با قدردانی از خدمات 4 ساله سید علی قاسمی تروجنی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، عسگری نیکزاد معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران به سمت مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران معرفی و مشغول به کار شد.سید علی قاسمی تروجنی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران در مراسم تودیعش گفت: خدمت به مردم در مناطق دور دست افتخاری برای معلمان و مدیران دستگاه تعلیم و تربیت بوده که خدمت صادقانه اولویت نخست بوده است.
وی افزود: به حاشیه رفتن و ابزاری شدن آموزش، ابهام در وضعیت، عدم ارتباط منطقی میان صف و ستاد بیشترین مشکلات سال 85 تا 92 بود که از سال 92 تا کنون با اتخاذ سیاستها و برنامهها به توفیقات خوبی دست یافتیم.
قاسمی بیان کرد: بسترسازی مناسب برای فضای حاکمیت کانون و مقررات، نشر روشهای اخلاقی و سیاستهای اخلاق محور، اعمال مدیریت مبنی بر برنامه، پرهیز از هر نوع مدیریت تنش، تمرکز بر شان معلمی، تحفق آموزش و پرورش حرفه ای، عمل قوانین طبق ضوابط برخی از اقدامات آموزش و پرورش است. به گزارش تسنیم ،وی گفت: به انجمنهای علمی توجه و تمرکز شود و از نگاه ابزاری به معلمان خودداری کنیم و آنان را ابزار مقاصد سیاسی ندانیم.
*مقابله جدی با بحران مالی در دستگاه تعلیم و تربیت
محمد شعبانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران و عضو شورای معاونان دستگاه تعلیم و تربیت مازندران صبح امروز در سخنانی در این مراسم گفت: گرامی میداریم یاد شهدا و امام شهدا راکه با استراتژی جدید بعد از قرنها یک رنسانس فرهنگی در کشور ایجاد و شرایط سیاسی جهان را تغییر دادند که به این انقلاب افتخار میکنیم.
وی افزود: آموزش و پرورش دستگاه بسیارمهم در عرصه تعلیم و تربیت است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگاه مصرفی نیست. مدیریت در این حوزه پیچیده است که مدیریت شایسته در این حوزه را میطلبد.
شعبانی گفت: حال آموزش و پرورش مازندران در دستگاه وزارت خوب نیست و اگر میخواهیم شاهد کاهش آسیب اجتماعی، رفع مشکلات اقتصادی و مدیریتی و اساسی جامعه باشیم باید با تبرک و توسل به آموزش و پرورش این مشکلات رفع شود.وی بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت خود نقش مطالبهگری دارد تا مسئولیت خودرا با نقش آفرینی انجام دهد.شعبانی خاطرنشان کرد: شرایط بحرانی که دولت گذشته برای آموزش و پرورش ایجاد کرد سبب شد تا بتوانیم تا حدودی بحران مالی را مدیریت کنیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0