مدرسه مجی ویژه برنامه فرهنگی شهرداری در فصل پاییز

محمد ابراهیم لاریجانی شهردارتنکابن در آخرین ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی تابستانه شهرداری که بنام به محله مجی (گشتی در محلات ) لقب گرفت از اهتمام شهرداری در برگزاری مدرسه مجی همزمان با آغاز ماه مهر در مدارس تنکابن خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین؛ مدیر شهری تنکابن در ادامه افزود ؛در سیزده محله شهر تنکابن برنامه محله مجی را اجرا کردیم و برای نخستین بار برنامه های فرهنگی و هنری از تمرکز گرایی در هسته مرکزی شهر بیرون آمد و به دل محلات شهر رفت .

وی همچنین عنوان کرد : در کنار اجرای برنامه های محله مجی ، میز خدمت را با حضور معاونین و مدیران دوایر مختلف شهرداری در هر محله برگزار کردیم و با مشکلات آن محله از نزدیک با اهالی آن مناطق به صحبت نشستیم که از نکات عطف محله مجی بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش رسانه ها و خبرنگاران در پیشبرد امورات شهری پرداخت و از اهتمام خبرنگاران و اهالی رسانه در به تصویر کشیدن وقایع شهر تقدیر و تشکر نمود و افزود : در این دوره ما نیاز به تمجید نداریم از تمامی اهالی رسانه شهرستان خواهانم ضعف های ما را به تصویر بکشند و بعنوان بازوهای نظارتی مجموعه شهرداری مشکلات شهری را احصا و بما انتقال دهند .

محمد ابراهیم لاریجانی از نقش محوری مردم در استقبال از این ویژه برنامه تابستانه قدردانی نمود و عنوان کرد : اساس محور فعالیت شهرداری مردم هستند و خدمت بی منت به مردم اولویت ماست .

مدیر شهری تنکابن در پایان خاطرنشان کرد :در سیزده هفته از فصل تابستان در سیزده محله برنامه اجرا کردیم که قالب تیم برنامه اجرا کننده جوان های این شهر بودند که از آنان تشکر میکنم و البته در هر برنامه زنده نقصیه هایی وجود دارد که بنده بعنوان شهردارتنکابن از مردم شریف تنکابن شخصا عذرخواهی میکنم کوتاهی را بر ما ببخشید و دعا کنید تا بیشتر از قبل در کنار شما عزیزان باشیم.