محکوم فتنه در اینجا چه می کند؟!

حرف آنلاین: یک محکوم فتنه آمریکائی و اسرائیلی 88 در اواخر هفته قبل ضمن حضور در یکی از شهرستانهای استان ، با برخی از مدیران هم دیدار کرده است. شنیده ها حکایت از آن دارد که فتنه گر مذکور به دنبال حمایت از حضور یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مورد نظر […]

حرف آنلاین: یک محکوم فتنه آمریکائی و اسرائیلی 88 در اواخر هفته قبل ضمن حضور در یکی از شهرستانهای استان ، با برخی از مدیران هم دیدار کرده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که فتنه گر مذکور به دنبال حمایت از حضور یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مورد نظر حاضر گردید. وی که که به داشتن مواضع بسیار تند مشهور است بر اساس برخی شنیدها با چند نفر از مدیران اجرائی و رسمی شهرستان دیدار و گفت و گو کرده است! معلوم نیست مدیران مورد اشاره بر اساس کدام معیار قانونی و منطقی با این فتنه گر دیدار کرده اند. اکثر مواضع فتنه گر مورد اشاره با استقبال رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی و صدای آمریکا روبرو شده و این دو رسانه خود را مکلف و ملزم به انعکاس مواضع ضد نظام وی می دانند. فتنه گر مذکور در اولیل انقلاب دارای تندروی بی سابقه ای بود که با گذشت زمان هم فراموش ناشدنی است. وی فرزند یکی از بزرگان است که در راه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با مقاومت بی سابقه خود به شهادت رسید.این فرد از مدافعان سران خائن فتنه از جمله رئیس دولت موسوم به اصلاحات است.