متهمان چک پول‌های جعلی در گلوگاه در دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: با سرعت عمل ماموران، متهمان توزیع چک پول های جعلی در آن شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش حرف آنلاین ؛  سرهنگ” محمود کلوانی”  در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که افردی سودجو در محدوده خیابان ۱۵خرداد گلوگاه با در دست داشتن چک پول های جعلی قصد دارد آن ها را به چرخه بازار وارد کنند، ماموران کلانتری ۱۱، برای پی گیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل، ۲متهم توزیع چک پول های جعلی را دستگیر و۵۰ قطعه چک پول جعلی یک میلیون ریالی را از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان به توزیع چک پول های جعلی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کلوانی ضمن توصیه به شهروندان بخصوص بازاریان و کسبه بیان کرد: در انجام معاملات از اصالت چک یا پول نقد داخلی و خارجی اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتقام از همسر سابق با انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

سرهنگ “ابوالقاسم ابراهیمی” اظهار کرد: در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام رصد مداوم فضای سایبری، موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهم در مقابل ادله محکم کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب آن را انتقام جویی شخصی از شاکی که همسر سابقش بوده است، عنوان کرد.

سرهنگ ابراهیمی از شهروندان خواست تا در فضای مجازی اخلاق اسلامی و ادب را رعایت کرده و به محض اطلاع و یا مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز شهرستان عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز آن شهرستان و دستگیری ۱۵ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

“ناصرصالحی” در تشریج این خبر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بحث عفاف وحجاب به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر متل قو سلمانشهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری ۱۵متهم به سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ادامه داد: طرح امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری مردم محلات با پلیس به صورت مستمر در طول سال اجرا می شود.

سرهنگ صالحی با اشاره به اظهار رضایت مندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی، فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاری های اجتماعی  را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰با ما در میان بگذارند.