مازندران عضو مجمع سازمان لیگ برتر اسکواش ایران شد

حرف آنلاین: رئیس هیئت اسکواش مازندران از عضویت این استان در مجمع سازمان لیگ برتر اسکواش ایران خبر داد. سید اسماعیل احمدی در جلسه ماهانه هیئت اسکواش مازندران که به میزبانی هیئت میاندرود در روستای بادله برگزار شد، با اشاره به اینکه در رای گیری بعمل آمده مازندران جزء سه استان عضو مجمع انتخاب شد، […]

حرف آنلاین: رئیس هیئت اسکواش مازندران از عضویت این استان در مجمع سازمان لیگ برتر اسکواش ایران خبر داد.
احمدی. اسکواش
سید اسماعیل احمدی در جلسه ماهانه هیئت اسکواش مازندران که به میزبانی هیئت میاندرود در روستای بادله برگزار شد، با اشاره به اینکه در رای گیری بعمل آمده مازندران جزء سه استان عضو مجمع انتخاب شد، افزود: عملکرد و پیشرفت های حاصل شده رشته ورزشی اسکواش در سالهای اخیر باعث برجسته شدن این هیئت در میان هیئت های دیگر شده است.
وی با بیان اینکه رئیس هیئت مازندران در گذشته عضو کمیته فنی فدراسیون نیز بود، خاطرنشان کرد: هیئت اسکواش مازندران در ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون رتبه سوم را در میان استانهای مختلف کسب کرده است.
رئیس هیئت اسکواش مازندران همچنین از میزبانی این استان در هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر اسکواش مردان ایران خبر داد. وی با یبان اینکه هفته پایانی این مسابقات در اوایل آبان ماه سالجاری در خانه اسکواش مازندران برگزار می شود، افزود: تیم اسکواش مردان مازندران با نام « شهرداری ساری» در این مسابقات حضور یافته ولی تا کنون حمایتی از سوی شهرداری صورت نگرفته است. به گفته وی، خانه اسکواش از لحاظ ساختمانی دچار مشکلاتی شده است که بدلیل عدم پاسخگو بدون پیمانکار تعمیرات مورد نیاز هنوز انجام نشده است.
احمدی به مکاتبه و پیگیری های مستمر بابت اجرایی شدن قول های شهرداری و شورای شهر ساری برای حمایت از تیم اسکواش اشاره کرد و اظهار داشت: تیم اسکواش شهرداری ساری تا کنون در چندین رقابت لیگ برتر در استانهای مختلف شرکت کرده ولی شهرداری ساری حمایتی نکرده است. وی اظهار امیدواری کرد که شهرداری ساری بزودی وضعیت تیم اسکواش را مشخص کند و بازیکنان این تیم و هیئت استان از بلاتکلیفی خارج شوند.
احمدی در بخش دیگری از سخنانش به امتیاز پایین مازندران در جدول لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم های استانهای دیگر سرمایه گذاری کرده و بازیکنان ملی پوش و درجه یک کشور را در اختیار می گیرند ولی مازندران هم بدلیل مسائل مالی و مهمتر از آن توجه به ورزشکاران بومی از خرید بازیکنان غیر بومی و خارجی برای موفقیت در لیگ برتر خودداری کرده است. به گفته وی، حضور ورزشکاران استان در لیگ برتر شاید در کوتاه مدت موفقیت امتیازی برای استان به همراه نداشته باشد ولی در بلند مدت موجب رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران استان خواهد شد.
رئیس هیئت اسکواش مازندران از تغییرات رئیسان برخی هیئت های شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: فعالیت کم اثر و ضعیف برخی شهرستانها از جمله آمل، قائم شهر و نکا موجب شده در رئیسان انها بزودی برکنار شوند. به گفته وی، هیئت میاندرود به ریاست آقای رحیم مومنی موفق ترین و بهترین هیئت اسکواش در میان شهرستانهای دیگر است.
گفتنی است که روستای بادله واقع در شهرستان میاندرود استان مازندران تنها روستایی در کشور است دارای مینی کورت اسکواش می باشد و ورزشکاران این رشته اعضای تیم استان را نیز تشکیل می دهند.