مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد :

برای ساماندهی وضعیت رسانه ، نیازمند سند جامع توسعه رسانه ای هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مجموعه استان برای ساماندهی وضعیت رسانه نیاز دارد تا به یک سند جامع توسعه رسانه ای برسد، گفت: برخی حواشی که در حوزه رسانه در مازندران مشاهده می‌شود به خاطر فقدان این سند است.

به گزارش حرف آنلاین ؛ احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در همایش خبرنگاران غرب مازندران که با موضوع نقش تعاملی رسانه با دولت و مجلس که در مرکز رشد نشتارود برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه استان برای ساماندهی وضعیت رسانه نیاز دارد تا به یک سند جامع توسعه رسانه ای برسد، اظهار کرد: برخی حواشی که در حوزه رسانه در مازندران مشاهده می‌شود به خاطر فقدان این سند است.

وی با بیان اینکه در این سند می‌توان به موضوعات متعدد پرداخت، افزود: بسته های آموزشی، استعداد یابی، شبکه سازی و عملیات مشترک از جمله موضوعات این سند می‌تواند باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه دنیا در یک جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قد علم کرده است، تصریح کرد: امروز برای اینکه بتوانیم در این جنگ رسانه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشیم باید روایت اول را خودمان بگوییم.

این مسئول یادآور شد: برازنده نیست در این برهه از تاریخ که دنیای رسانه حرف اصلی را می زند سئولی بخواهد فرار کند و خود را در گوشه‌ای پنهان کند؛ تنها مردم نیاز به افزایش سواد رسانه ای ندارند بلکه خود مسئولان هم باید سواد رسانه ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسئولین به دلیل اشراف نداشتن به سواد رسانه با انجام مصاحبه و یا ترک فعل، ضربه سهمگینی را به جریان اقتصاد و مجموعه نظام وارد می‌کنند.