سرپرست هیات تیراندازی مازندران خبر داد:

مازندران از فقر زیرساخت‌های تیراندازی رنج می برد

سرپرست هیات تیراندازی مازندران از فقر زیرساخت‌های تیراندازی در استان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین؛ دکتر بهروز اسکندرنیا در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان به‌عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین اظهار کرد: مازندران از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می‌برد.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۶ ماه به عنوان سرپرست هیات مشغول فعالیت هستم، افزود: یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است و منتج به پیشرفت خواهد شد.

دکتر اسکندرنیا خاطرنشان کرد: در این مدت، برگزاری ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت، ۱۰ مسابقه اهداف پروازی، موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی بخشی از عملکرد هیات بود.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های مختص تیراندازی چالش امروز ما است البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

دکتر اسکندرنیا با اشاره بهداینکه مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های ‌فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، اعلام کرد: رغبت بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

وی عنوان کرد: امروز ساختمان هیات تیراندازی مازندران افتتاح خواهد شد و قطعا به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیات‌های شهرستانی باید روسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران مطرح کرد: تیراندازی در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما در حوزه مکان تمرین، امکانات و تجهیزات است.

دکتر اسکندرنیا اشاره کرد: انتظار ما راه‌اندازی سایت تیراندازی به نام خود هر شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: ساماندهی سالن‌ها چه در اهداف ثابت و چه در اهداف پروازی یک ضرورت بوده و می‌بایست بر اساس استانداردهای فعلی، به‌روزرسانی شوند.

دکتر اسکندرنیا یادآور شد: شرایط خوبی در استان جهت بالندگی وجود دارد و باید با حمایت از این رشته آن را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

وی گفت: ساماندهی و استعدادیابی از نکات بسیار مهمی است که باید به عنوان یک هدف اصلی مدنظر قرار گرفته و دنبال شود.