راه اندازی 7 هیات اندیشه ورز در استان مازندران

رئیس بنیاد نخبگان مازندران از راه اندازی 7 هیات اندیشه ورز در استان مازندران خبرداد.

حرف آنلاین – اسحق پاک نیا:  محمد آزادبخت شنبه 23 دی ماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان نخبگان استان مازندران با حضور استاندار مازندران اظهار کرد: امسال مازندران از کنکور سراسری ۱۷ برگزیده برتر با رتبه زیر صد کشور داشته است که در رشته‌های مختلف در حال تحصیل هستند.

وی با اعلام اینکه مازندران در استعدادهای برتر جزو استان‌های پیشرو قرار دارد، عنوان کرد: این استان در مجموع کسب رتبه‌های برتر و المپیادها جایگاه چهار کشور قرار گرفته است.

بخت آزاد خواستار حمایت استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های آموزشی این استان در پنج محوریت بنیاد نخبگان مازندران شد و گفت: شکل‌گیری هسته‌های مساله محور، هیات‌های اندیشه‌ورز، جذب نخبگان بعد از طرح توسعه صنعتی از جمله اقداماتی که در این بنیاد انجام شد تا مازندران بیشترین جذب نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی نسبت به سایر استان‌ها داشته باشد.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون راه اندازی هفت هیات اندیشه‌ورز در این استان دستور کار است، افزود: از این تعداد سه هیات در بنیاد نخبگان ابلاغ شده و چهار مورد دیگر در حال تشکیل و داوری است، هیات‌های اندیشه‌ورز کشاورزی، بهداشت و سلامت، پسماند تشکیل و کارهای آن در حال اجراست.