قلیپور باقری سرپرست فرمانداری بابلسر شد

حرف آنلاین: مجتبی قلیپور باقری طی حکمی از سوی استاندار مازندران به عنوان فرماندار بابلسر منصوب و امروز چهارشنبه طی آیینی با حضور نماینده عالی دولت در مازندران معرفی شد. قلی پور باقری اهل باقرتنگه شهرستان بابلسر، دارای مدرک تحصیلی مهندسی آبخیزداری، کارشناس ارشد علوم سیاسی و هم‌اکنون دانشجوی دکتری علوم سیاسی است. وی سوابقی چون […]

حرف آنلاین: مجتبی قلیپور باقری طی حکمی از سوی استاندار مازندران به عنوان فرماندار بابلسر منصوب و امروز چهارشنبه طی آیینی با حضور نماینده عالی دولت در مازندران معرفی شد.

قلی پور باقری اهل باقرتنگه شهرستان بابلسر، دارای مدرک تحصیلی مهندسی آبخیزداری، کارشناس ارشد علوم سیاسی و هم‌اکنون دانشجوی دکتری علوم سیاسی است. وی سوابقی چون حراست اداره کل ورزش کردستان و مازندران ،رییس تخلفات شهرداری تهران، حراست اداره کل آب و فاضلاب مازندران ، مشاور مدیرعامل آبفای استان و رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل  را در کارنامه دارد.

پیش از این اسماعیل حسن زاده از مهر ماه سال ۹۷ سکان فرمانداری  بابلسر را در اختیار داشت که در این جلسه از تلاش های وی قدردانی شد.

فرماندار پیشین بابلسر در  این آیین با بیان اینکه هیچگاه در امور اجرایی ملاحظات سیاسی نداشت ، گفت: در تمام ایام خدمت به عنوان فرماندار بابلسر نگاه جریانی و حزبی نداشتم و همواره پاسخگوی تمام مردم بودم.

اسماعیل حسن زاده به بیان عملکرد سه ساله خود در مسند فرمانداری پرداخت و افزود:بیشترین اقتصاد مردم بابلسر  بر مبنای فعالیت کشاورزی است و  اولویت اصلی ما نیز توسعه در بخش کشاورزی بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۸ درصد از فعالیت های شهرستان در حوزه کشاورزی می باشد ،ادامه داد:  در طول سه سال  سطح زیر کشت مکانیزاسیون در بابلسر با اعطای تسهیلات از ۱۵ درصد به بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

 فرماندار پیشین بابلسر افزود: شهرستان بابلسر ۱۷ هزارو ۵۰۰ هکتار  اراضی کشاورزی دارد که  بیش از هزار هکتار آن در طی این مدت تسطیح اراضی و تجهیز شده و  بیش ار ۷۰ درصد آبیاری کم فشار نیز ارتقا یافته است. 

وی همچنین به عملکرد خود در حوزه زیر ساخت نیز اشاره کرد و گفت: ۱۹ کیلومتر از رودخانه های شهرستان  بابلسر لایروبی شد تا دیگر مشکلاتی نظیر سیل سال ۹۷ رخ ندهد.

حسن زاده  همچنین به تعریض جاده بهنمیر نیز اشاره کرد و گفت : تعریض این جاده مطالبه سه دهه ای مردم شهرستان بوده است که خوشبختانه در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد این محور تعریض شده است.

فرماندار جدید بابلسر نیز در این آیین بر وفاق و همدلی بین مردم و مسئولین تاکید کرد و گفت: باید برای توسعه شهر به دور از هرگونه جبهه گیری سیاسی و حزبی قدم برداریم و همه باهم برای ارتقا شهر گام برداریم. 

قلی پور باقری افزود : باید ظرفیت های شهر شنایایی و با همکاری نخبگان و مدیران از این ظرفیت ها در جهت بهبود وضعیت اقتصادی مردم تلاش کنیم.