قرارگیری مراکز رفاهی ساحلی در طرح مولد سازی دولت

استاندار مازندران با بیان اینکه باید تمام مراکز رفاهی ساحلی در طرح مولد سازی دولت قرار گیرد، اظهار کرد: این یک برنامه درازمدت و یک طرح بسیار مهم جهت استفاده عموم مردم است.

به گزارش حرف آنلاین؛ سید محمود حسینی پور شامگاه ۴ شهریور در حاشیه آئین افتتاح پروژه استخر مرکز رفاهی نفت محمودآباد با بیان اینکه برای ساخت این استخر هزینه سنگینی پرداخت شده و قصد تخریب آن را نداریم، گفت: این استخر برای بهره برداری بانوان در اختیار این بخش از جمعیت قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه حریم این استخر حصار شده و یک مکان امن و مطمئن برای بانوان است، افزود : از منظر کیفیت استخر، آب دریا به این استخر منتقل می شود و شهرداری محمودآباد هم خدماتی را به مردم در این مکان ارائه می دهد.

حسینی پور تصریح کرد: یک پلاژ هم در ساحل محمودآباد برای آقایان ایجاد می شود.

مقام عالی دولت در مازندران اظهار کرد: در انجام این پروژه، مرکز رفاهی نفت محمودآباد بیشترین همکاری را با ما داشته و برای راه اندازی آن هزینه بسیار زیادی را متقبل شده است.

او ادامه داد: برای نگهداری این مجموعه باید بین شهرداری و مجموعه نفت محمودآباد یک مدیریت منطقی ایجاد شود.

این مسئول با عنوان اینکه در برنامه دراز مدت طرح مولد سازی باید تمام مراکز رفاهی در اختیار دولت قرار گیرد، بیان کرد : این یک طرح بسیار مهم است و بسیاری از مناطق ساحلی مازندران که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارد خارج می شود و تبدیل به یک مسیر گردشگری بزرگ خواهد شد.

وی گفت: عموم مردم و سرمایه گذار بخش خصوصی و دولتی می‌توانند از این طرح استفاده کند.