قائم شهر رتبه برتر کاهش تصادفات مازندران را کسب کرد

فرماندار قائمشهر از کسب رتبه برتر پلیس راهور این شهر در کاهش آمار تصادفات منجر به جرح و فوت در سطح استان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛جواد مولایی قرا گفت: با وجود اینکه قائم شهر یکی از پرتراکم و پر تردد ترین شهر های کشور پس از تهران می باشد ، موضوع اعمال قانون و فرهنگ بالای مردم این شهر در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باعث شده تا قائمشهر سال گذشته کمترین حوادث و تصادفات رانندگی منجر به فوت و جرح را در سطح استان مازندران را داشته باشد.

فرماندار قائمشهر، شناسائی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی در اصلاح و رفع موانع و مشکلات ترافیکی را از اقدامات محوری شورای ترافیک این شهرستان عنوان کرد که طی آن از 26 نقطه حادثه خیز شهرقائم شهر 21 نقطه اصلاح شده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان، افزایش تعداد دوربین های پایش ترافیک در قائمشهر را از دیگر عوامل تاثیرگذار کاهش تصادفات خودرویی در این شهر اعلام کرد که از مجموع 68 دوربین پایش ترافیکی تعداد 38دستگاه در سال گذشته نصب و راه اندازی شده است.

مولایی گفت: علاوه بر افزایش دو برابری دوربین های پایش ترافیکی در نقاط مختلف شهر، تعداد پنج دوربین ثبت تخلفات نیز در نقاط پرترافیک قائمشهر نصب و خودروی سیار مجهز به دوربین ثبت تخلفات رانندگی پلیس راهور نیز تخلفات رانندگان خودروها را حین تردد در شهر ثبت و ضبط می نمایند.

در پایان این جلسه که با حضور باقری، جانشین فرمانده پلیس راهور استان و علیپور، شهردار قائمشهر همراه بود، نکات فنی و کارشناسی امور ترافیکی شهرستان و احداث میدان جدید در چهار راه ترک محله مورد بررسی قرار گرفت.