فلفسه ظهور حکمرانی دین است

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران از مهدویت به عنوان یک سرمایه یاد کرد و گفت: فلسفه ظهور حکمرانی دین است. آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در اختتامیه جشنواره مهدویت با بیان اینکه همه مکاتب و ادیان به آینده و عصر درخشان ظهور منجی عالم بشریت امیدوار هستند، افزود: فلسفه ظهور حکومت براساس دین است […]

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران از مهدویت به عنوان یک سرمایه یاد کرد و گفت: فلسفه ظهور حکمرانی دین است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در اختتامیه جشنواره مهدویت با بیان اینکه همه مکاتب و ادیان به آینده و عصر درخشان ظهور منجی عالم بشریت امیدوار هستند، افزود: فلسفه ظهور حکومت براساس دین است و حضرت امام زمان (عج) نیز براین اساس حکومت می‌کند.

وی گفت: از این رو باید با تفکری که عنوان می‌کند دین را بچسب و دنیا رها کنید، باید مقابله کرد و این تفکر دنبال آن است که موساد و پرورش تروریست توسط آن کاری نداشته باشیم، همچنین با تفکری که حکومت را بچسب و دین را رها کن نیز باید مقابله کرد.

وی افزود: دینی که با سیاست کاری نداشته باشد، اسلام آمریکایی است و این اسلام با دنیا و سیاست کاری ندارد همچنین آن سیاستی که دین کار نداشته باشد، حکمرانی شیطانی و نادرست است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: حکومت دینی خواسته خداوند است و مسلمانان نباید دنبال الگوهای دیگر و حکومت‌های لیبرال باشند و نباید شعار تفکیک دین و سیاست بدهند.

امام جمعه ساری از مهدویت به عنوان سرمایه عظیم یاد کرد و گفت: اگر مهدویت را الگوی خود قرار دهیم برکات زیادی شامل حال ما می‌شود و انقلاب اسلامی چنین دین وحکمرانی را الگوی خود قرار داده‌اند./مهر