فرمانداری حامی شهرداری در مرکز مازندران است

فرماندار ساری با اعلام اینکه بنای ما کمک به شهرداری مرکز مازندران است تا شهرستان ساری به شأنیت واقعی خود دست پیدا کند، گفت: البته از دیگر شهرداری‌های شهرستان ساری غافل نخواهیم بود.

به گزارش حرف آنلاین ؛ محمدعلی نوبخت امروز ۱۵ تیرماه در جمع ۶ شهردار شهرستان ساری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، ایام عید غدیرخم، اظهار کرد: شناخت غدیر و معرفی و عمل آن موجب حل بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه می‌شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مباحث عمرانی مهم‌ترین اصل در مدیریت شهری است، افزود: باهم گرایی وهم‌افزایی این موضوع به درستی در شهرها محقق می‌شود.

نوبخت با اشاره به اینکه ساری شهری با قدمت کهن و تاریخی در مازندران محسوب می‌شود، تصریح کرد: شهرها قدرت‌های سیاسی و اجتماعی دارند و آنچه درخدمات رسانی به شهروندان رقم می‌خورد نشات گرفته از تصمیم سازی های مدیریت شهری است.

وی به تعامل سازنده مدیریت شهری در ساری با سایر دستگاه های اجرایی در مرکز استان اشاره کرد و ادامه داد: این تعامل بهترین فرصت در راستای استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی و برای سازمان‌دهی و ساماندهی مجموعه شهرداری، ساخت‌وسازها و پروژه‌ها است.

نوبخت تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های شهرستان ساری به‌عنوان یکی از بازوان شهرداری ساری باید به این نهاد خدمات رسان در مرکز استان کمک کنند.

فرماندار ساری این شهرستان را با وجود مواهب طبیعی و نخبگان به عنوان یک کلان شهر دانست و گفت: برای توسعه شهرستان ساری ازنقطه نظرات همه نخبگان، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی استفاده می‌کنیم.