فاز نخست پل آزادگان نكا افتتاح شد

نكا- خبرنگار حرف:فاز نخست پل آزادگان نكا ، با هدف كاهش گره ترافيكي و باز شدن قفل چندين ساله ترافيك و با حضور استاندار مازندران، امام جمعه نكا، نماینده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار نكا، شهردار نكا  و سایر مسئولان اجرایی استانی و محلی به طور رسمی افتتاح شد. […]

2

نكا- خبرنگار حرف:فاز نخست پل آزادگان نكا ، با هدف كاهش گره ترافيكي و باز شدن قفل چندين ساله ترافيك و با حضور استاندار مازندران، امام جمعه نكا، نماینده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار نكا، شهردار نكا  و سایر مسئولان اجرایی استانی و محلی به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش خبرنگار حرف، تردد روزانه خودروهاي مختلف شهري و عبوري در معبر اصلی، خیابان و بلوار اصلی، مهمترین عامل ایجاد ترافیک در بخش مرکزی شهرستان نكا و شهر نكا است که با ساماندهی آن ، بخش عمده ای از این ترافیک برطرف می شود.

استاندار مازندران در مراسم افتتاح پل آزادگان نكا افزود: شان ما و همه خدمتگزاران خدمت رساني به مردم است و بايد از حداكثر منابع استفاده كنيم. محمد اسلامي افزود: آب رودخانه نکا هرگز قطع نخواهد شد و نخواهیم گذاشت حیات و اکوسیستم آسیب ببیند و مردم نگراني در اين بخش نداشته باشند. استاندار مازندران گفت: پل آزادگان نكا و بلوار احداث شده در 103 روز، نمادي از توانستن است كه نشان داد مي توان با ضوابط استانداردها به مردم خدمت كرد.

اسلامي افزود: دولت و مردم بايد در كنار هم براي توسعه گام بردارند و مردم بايد پشتيباني كنند تا سازندگي بيشتر از هميشه ادامه يابد و حس ملموس خدمت رساني را احساس كنند. شهردار نكا هم اظهار كرد: براي آزادسازي، تملك و ساخت و ساز پل و بلوار آزادگان نكا 15 ميليارد تومان هزينه شد و فاز بعدي پل آزادگان نكا از مهر ماه استارت مي خورد تا شاهد توسعه بيشتر در اين شهر باشيم. سيد مهدي احمدي گفت: ساحل مروارید به‌عنوان اولین و مهم‌ترین پروژه گردشگری شهرداری در تابستان امسال افتتاح شد و سايت كارخانه آسفالت، ورودي شهر نكا و احداث دروازه قرآن، شهربازي، پارك جنگلي قرمرض و طرح تفكيك زباله از مبداء از برنامه هاي مهم در دست اقدام است كه برخي اجرايي و برخي به زودي اجرايي مي شود. عبدالجواد توحيدي فرماندار نكا هم با تاكيد بر ايجاد شور و نشاط اجتماعي در جامعه گفت: ايجاد فضايي نشاط آور و سالم براي تفريح افراد جامعه يكي از وظايفي است كه برعهده داريم و برگزاري اين جشن بزرگ افتتاح پل آزادگان و پياده روي خانوادگي اين نشاط را ايجاد كرده است و بايد اين ظرفيت و پتانسيل هاي مختلف شهرستان به مردم و جامعه معرفي شود. حجت الاسلام محمدباقر محمدي لاييني با قدرداني از تلاش انجام شده براي افتتاح پل آزادگان نكا گفت: تلاش براي خدمت رساني به مردم از مهمترين وظايف مسئولان است كه بايد در تمام شرايط انجام شود.