در جمع نیروهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران؛

غلامعلی حداد عادل خواستار ارائه فرصت به جوانان و توجه به بانوان در اداره کشور شد+تصاویر

حرف آنلاین: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: به جوانان فرصت دهید تا استعداد خود را نشان دهند و در عرصه عمل از وجود بانوان غافل نباشید تا کشور به خوبی اداره شود.

 


غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران که در شهرستان محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه ما وسعت دادن به چتر ائتلاف است، اظهار کرد: ائتلاف یعنی همه نیروهای انقلابی که به رهبری معتقد هستند، باید درکنار همدیگر کار کنند.

وی افزود: حفظ وحدت سخت است و این حفظ آنقدری که در پیروزی سخت است در شکست نیست، نیروسازی را فراموش نکنید، هر جریانی که باجوانان پیوند نداشته باشد و نیرو نسازد، عقیم است و به نازایی سیاسی مبتلا می‌شود.

حکم‌رانی هوشمند؛ لازمه حکومت‌رانی

حداد عادل به جوان‌گرایی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوان‌گرایی اصرار کرده است و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است، پس به جوانان فرصت دهید تا استعداد خود را نشان دهند و این موضوع را به‌عنوان یک راهبرد استراتژیک رعایت کنید، زیرا این کشور باید به دست جوانان اداره شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور عدم شرکت بانوان در مسائل سیاسی را یک اشتباه برشمرد و تصریح کرد: بانوان رکنی از این جامعه هستند و هیچ وقت موضوع آنان از نظر ما یک موضوع حاشیه‌ای نیست و ۵۰ درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، بنابراین کشور باید با رای اداره شود و فرقی بین رای مرد و زن وجود ندارد و نباید در عرصه عمل از وجود بانوان غافل شوید.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب از ابتدای این انقلاب تا به امروز یک روز هم مارا آسوده نگذاشته‌ و فلج‌کننده‌ترین تحریم‌ها را بر این ملت تحمیل کردند.

وی حکم‌رانی هوشمند را لازمه این حکومت دانست و اذعان داشت: باید از فناوری اطلاعات و اینترنت استفاده کنید و امروز جهادی که رهبری مارا به آن دعوت می‌کند، تبیین است، زیرا دشمن جنگ ادراکی را بر علیه مردم شروع کرده است.

انقلاب تحمل تفرق را ندارد

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با بیان اینکه ما نسبت به آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت نیستیم، ادامه داد: یا نباید تشکیلات شروع شود یا وقتی شروع شد باید از آن حمایت کنیم و اگر آن را کنترل و بازرسی نکنیم منفعل می‌شود.

همچنین شکرالله رضا زاده دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان مازندران در پایان گفت: ما از هر کسی که باری از دوش انقلاب کم کند استقبال می‌کنیم، امروز انقلاب تحمل تفرق ما را ندارد، پس اگر ما یک دل شویم قطعا انقلاب نتایج آن را خواهد دید و سر موضوع انقلاب با کسی شوخی نداریم.

گفتنی است؛ جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران عصر امروز با حضور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، فرماندار شهرستان محمودآباد و دیگر رؤسا و دبیران ۲۲ شهرستان مازندران در محمودآباد برگزار شد.