صادق زاده : پهلوانان واقعی شهدا هستند

پهلوان سال ۹۵ ایران گفت: دریافت بازوبند پهلوانی از پدر دو شهید سرافراز و یک جانباز ۸ سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای من به عنوان یک عضو جامعه کشتی است. جابر صادق‌زاده پس از رسیدن به افتخار بازوبند پهلوانی ایران در سال 95، گفت: دیدار بسیار سختی مقابل میرزاپور در دیدار فینال داشتم، چراکه […]

پهلوان سال ۹۵ ایران گفت: دریافت بازوبند پهلوانی از پدر دو شهید سرافراز و یک جانباز ۸ سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای من به عنوان یک عضو جامعه کشتی است.

جابر صادق‌زاده پس از رسیدن به افتخار بازوبند پهلوانی ایران در سال 95، گفت: دیدار بسیار سختی مقابل میرزاپور در دیدار فینال داشتم، چراکه وی ازحمایت پرشور تماشاگران مشهدی برخوردار بود و از اینکه توانستم عنوان ارزشمند پهلوانی ایران در سال 95 را برای سومین بار کسب کنم، بسیار خوشحالم.

پهلوان سال 94 ایران تصریح کرد: مطمئناً کسب عنوان پهلوان کشور برای دومین سال پیاپی، نتیجه زحمات و تمرینات خوبی بود که پشت سر گذاشتم و خدا رو شکر می‌کنم که این افتخار را بدست آوردم و لطف خدا شما حال من شد. امیدوارم شایسته این بازوبند که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر دست خود بسته‌اند، باشم.

وی درباره سطح برگزاری این مسابقات گفت: رقابت‌ها امسال در وزن 100+ کیلوگرم با حضور بیش از سی کشتی‌گیر برگزار شد و سطح خوبی داشت و امیدوارم با توجه به برگزاری این مسابقات در رده‌های سنی پایه این کشتی روز به روز در سطح کشور گسترش پیدا کند و در کشورهای مختلف هم توسعه یابد.

صادق‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: دریافت بازوبند پهلوانی سال 95 از پدر شهیدان هاشم و اکبر و جانباز سرافراز باقر کروچی لحظه بسیار معنوی بود، فرزندان ایشان پهلوانان واقعی هستند و این یک افتخار بزرگ است.

رقابت هاي كشتي پهلواني بزرگسالان قهرماني كشور و انتخاب پهلوان سال 95، يادواره مرحوم زنده ياد پهلوان عليرضا سليماني، در سالن بهشتي شهر مشهد مقدس برگزار شد و در پايان تيم مازندران به عنوان قهرماني رسيد و تيم هاي خراسان رضوي الف و خراسان رضوي ب دوم و سوم شدند.

جابر صادق زاده در وزن مثبت 100 كيلوگرم بعنوان پهلوان كشور در سال 1395 رسيد.وی با شكست احمد ميرزاپور پهلوان سال 1395 كشور شد. به گزارش مازنداسپرت، در ديدار فينال وزن 100+ كيلوگرم جابر صادق زاده پهلوان سال گذشته كشور از مازندران به مصاف احمد ميرزاپور پهلوان كشور و قهرمان مسابقات جهاني از خراسان رضوي رفت و در يك كشتي بسيار نزديك با نتيجه 2 بر 2 از سد اين حريف گذشت و پهلوان كشور در سال 95 شد.

در ديگر رقابت هاي فينال اين مسابقات نيز امين خدابخش از خراسان رضوي ب در وزن 60 كيلوگرم، ابراهيم وليان از بوشهر در وزن 70 كيلوگرم، جعفر قاسمي از مازندران در وزن 80 كيلوگرم، مجتبي كلانتريان از خراسان شمالي در وزن 90 كيلوگرم و سينا غلامي از مازندران در وزن 100 كيلوگرم با شكست حريفان خود به مقام نخست رسيدند.