استقرار شرکت دانش‌بنیان در زباله‌سوز آمل

حرف آنلاین: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از استقرار یک شرکت دانش‌بنیان برای استقرار تکنولوژی زباله‌سوز در این شهر خبرداد و گفت: این شرکت با پیگیری‌های استاندار مازندران برای یک طرح پایلوت در آمل مستقر می‌شود و اعتبار موردنیاز برای طرح نیز از محل فاینانس تامین خواهد شد. سیدعباس حسینی در نشست با […]

حرف آنلاین: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از استقرار یک شرکت دانش‌بنیان برای استقرار تکنولوژی زباله‌سوز در این شهر خبرداد و گفت: این شرکت با پیگیری‌های استاندار مازندران برای یک طرح پایلوت در آمل مستقر می‌شود و اعتبار موردنیاز برای طرح نیز از محل فاینانس تامین خواهد شد.

سیدعباس حسینی در نشست با یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه زباله‌سوز که با حضور شهردار، شورای اسلامی شهر، محیط زیست و دستگاه های مرتبط در فرمانداری آمل با بیان اینکه با پیگیری‌های استاندار مازندران یک شرکت دانش بنیان با اخذ مجوزهای لازم برای رفع مشکل زباله آمل تعیین شده است، بیان کرد: اعتبار موردنیاز این طرح از محل فاینانس تامین می شود و آنچه شکل گرفته اراده کلان ملی و استانی برای رفع معضل چندین دهه‌ای آمل است که باید آن را غنیمت شمرد.

وی با اشاره به اینکه نحوه اجرا و استفاده از این فرصت به اراده شهرستانی بستگی دارد، گفت:  مجوز اعطای فاینانس به طرح زباله‌سوز آمل از طریق استاندار مازندران پیگیری شده است تا بتوان مشکل زباله شهرستان را از طریق اعتبارات ملی رفع کنیم‌.

فرماندار شهرستان آمل با تاکید بر اینکه شرکت دانش‌بنیان درنظر گرفته شده برنامه زمان‌بندی خود برای فعالیت در منطقه را ارائه خواهد داد، بیان کرد: برنامه‌ها و تکنولوژی در نظر گرفته شده از سوی این شرکت به مسولان شهرستانی ارایه شده و در این فاصله شرکت، با حضور میدانی در منطقه ارزیابی ها برای آغاز به کار طرح را انجام خواهد داد.