شهربازی کلاردشت در انتظار بهره‌برداری

بزرگ ترین شهر بازی غرب مازندران در کلاردشت با توجه به ظرفیت بزرگ گردشگری مانند چشمه ها ، جاهای دیدنی، مراکز اقامتی و مراکز خرید در انتظار تکمیل می باشد.

حرف آنلاین:  استان مازندران با دارا بودن بیش از ۳ میلیون جمعیت، ۵۷ شهر کوچک و بزرگ و ۳ هزار و ۲۰۰ روستا، یکی از مقاصد گردشگری برای مسافران از نقاط دور و نزدیک است که علاوه بر بهره‌مندی از مواهب طبیعی از امکانات دیدنی تفریحی نیز برخوردار است.

شهرباز‌ی‌ها یکی از مراکز تفریحی قابل توجه کودکان در تمام دنیا هستند که به‌دلیل وجود امکانات و لوازم به‌روز در آن‌ها مکانی برای گذران ساعاتی مفرح و شاد محسوب می‌شود.

استان مازندران حدود ۶۰ شهربازی فعال و همچنین تعداد محدودی شهربازی در حال ساخت، هنوز در این بحث نتوانسته رضایت عمومی را جلب کند و مردم خواستار افزایش ساخت شهربازی هستند.

یکی از این مراکز در شهر زیبا و توریست‌پذیر کلاردشت قرار دارد که از دوران شورای شهر پنجم در حال تکمیل است، شهردار وقت در آبان ماه سال ۱۳۹۸ از مراحل پایانی احداث بزرگ‌ترین شهربازی غرب مازندران در شهرستان کلاردشت خبر داده بود ولی هنوز رقم نخورد، براین اساس با شهردار جدید کلاردشت گفتوگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانیم.

مسعود میارنعیمی در گفت‌وگو با حرف مازندران، درخصوص تکمیل پروژه شهربازی کلاردشت، اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت بزرگ‌ترین شهربازی در غرب استان به‌وسعت ۳ هکتار از پیشرفت خوبی برخوردار است.

تکمیل شهربازی تا پایان سال جاری

وی با بیان اینکه این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی تکمیل فضای سبز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارد، پوشش سقف سالن سرپوشیده با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه بوده است، کار اجرای دیواره‌های سوله به‌علاوه تعمیرات آن در حال انجام است.

میارنعیمی ادامه داد: همچنین کار آسفالته کردن داخل پیاده‌روهای شهربازی در حال پیگیری است، برای ساخت سردرب شهربازی “استفاده از شخصیت‌های کارتن عصر یخبندان” مناقصه ایی در حال برگزاری است اتاق های نگهبانی و اداری مجموعه در آستانه تکمیل است.

شهردار کلاردشت با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه‌ این پروژه، عنوان کرد: اتمام ساخت شهربازی کلاردشت از اولویت‌های شهرداری است.

این مسئول از تجهیز این شهربازی به امکانات جدید و به‌روز خبر داد و گفت: ۱۴ مورد لوازم بازی از گذشته خریداری شده بود و بخشی دیگری شامل حداقل ۷ مدل دستگاه سوار شدنی برای محوطه خریداری و نصب خواهد شد.

تجهیز سالن سرپوشیده ۲ هزار و ۵۰۰ متری با ۷۲ بازی متنوع

وی با اشاره به تجهیز سالن سرپوشیده ۲ هزار و ۵۰۰ متری به حداقل ۷۲ بازی متنوع و متناسب سنین کودک و نوجوان و بزرگسال ، اعلام کرد: در کنار اینها پارکینگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، مجموعه کافی شاپ و رستوران، غرفه‌های تجاری، فرهنگی و صنایع دستی با اولویت به‌کارگیری از ظرفیت فعالان در این عرصه و با هدف پذیرایی از خانواده‌ها در حال ساخت است.

میارنعیمی اضافه کرد: فعال کردن بازی‌های مهیج در این مجموعه بزرگ بازی از جمله نقاط مثبت آن محسوب می‌شود.

شهردار کلاردشت یادآور شد: کلنگ این پروژه بزرگ در دوره شورای پنجم به زمین خورد و به‌دلیل کمبود اعتبار تکمیل نشده و نیمه کاره مانده بود.

گفتنی است؛ مجموعه شهربازی کلاردشت در ورودی شهر و جنب شرکت توانیر قرار دارد.

همچنین گفته شده این شهربازی در آستانه اخذ قراردادهای جدید با پیمانکاران برای تکمیل قرار دارد و شهرداری تکمیل آن را از اولویت‌های جدی کار خود قرار داده است، امید آنکه هرچه زودتر شاهد افتتاح بزرگترین شهربازی در غرب مازندران باشیم.

 

بیشتر بخوانید….

مجهزترین شهربازی غرب مازندران در کلاردشت