شاخص های اقتصادی مازندران رو به رشد است / اطلاع رسانی باید درست و هدفمند باشد

استاندار مازندران به اهمیت مخاطب شناسی در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: در اطلاع رسانی؛ جامعه مخاطب با طیف گسترده و فراگیر باید دیده شود.  به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی، در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بر بکارگیری الگوهای متنوع و موثر در امر اطلاع رسانی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: […]

photo_2018-04-19_10-48-40

استاندار مازندران به اهمیت مخاطب شناسی در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: در اطلاع رسانی؛ جامعه مخاطب با طیف گسترده و فراگیر باید دیده شود. 

به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی، در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بر بکارگیری الگوهای متنوع و موثر در امر اطلاع رسانی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: در اطلاع رسانی باید با بیان مسایل، مشارکت مردم را جلب نماییم. کار اطلاع رسانی باید با دقت، صبر و بهنگام صورت گیرد. 

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که شورای اطلاع رسانی باید فکر و خرد جمعی را متحد کند، تصریح نمود: با پیش بینی، پیشگیری و مدیریت درست و بموقع می توان از بسیاری از مشکلات و آفت ها جلوگیری کرد. اسلامی با بیان این که باید با مدل های متنوع، ارتباط دو سویه خود و جامعه را احیا کنیم، افزود: رسانه ها باید با اطلاع رسانی درست، اذهان را شفاف کنند و اعتماد را گسترش دهند. 

استاندار، بر پردازش درست و هدفمند اخبار تاکید نمود و اظهار داشت: بیان مطالب باید کامل، جامع و مبسوط باشد تا زمینه اقناع مردم را فراهم آورد. 

اسلامی با بیان این که روابط عمومی ها و رسانه ها باید صدای مردم باشند، گفت: مدیران باید در دسترس مردم و به آنان پاسخگو باشند. 

وی پاسخگو بودن را زمینه ساز اعتماد آفرینی در جامعه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و صدای مردم را بشنویم و با زیرساخت های موجود، تحقق این مهم را دنبال نماییم. 

اسلامی، گفت: پاسخگویی شفاف و شنیدن صدای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

استاندار با تاکید بر این که کادر روابط عمومی در ادارات باید درس خوانده، آموزش دیده و با مهارت باشند، افزود: کسانی که در تماس با مردم هستند باید آموزش های لازم را ببینند و صبور باشند. 

اسلامی با اشاره به این که باید نقاط قوت و اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی و تحلیل کنیم، تصریح کرد: با تحلیل های آگاهانه، باید زوایای پنهان را روشن نمود و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد. نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که باید موثر باشیم و موثر بودن نیاز به نهاد سازی و فرهنگ سازی دارد، گفت: برای وفاق در عمل باید به باور مشترک برسیم. 

استاندار شاخص های اقتصادی مازندران را رو به رشد عنوان کرد و با اشاره به این که واقعیت ها و اتفاقات مثبت باید اطلاع رسانی شود تا اعتماد و فهم مشترک ایجاد شود و رضایت مندی مردم ارتقاء یابد، عنوان نمود: روابط عمومی ها و رسانه ها باید عملکرد دستگاه ها را منعکس کنند. روابط عمومی را باید بصورت شبکه ای مدیریت و هدایت نمود.