سمینار رایگان توانمند سازی زنان در نوشهر برگزار شد

نوشهر خبرنگار حرف: ‍ کمیسیون فرهنگی اجتماعی_شورای شهر نوشهر  با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری نوشهر، سمینار رایگان توانمند سازی زنان در خانواده پایدار به مدت دو روز در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار کرد که با استقبال پر شور مهربانوهای  نوشهری مواجه شد. در این مدت دو روز بیش از 600 نفر از بانوان […]

3

نوشهر خبرنگار حرف: ‍ کمیسیون فرهنگی اجتماعی_شورای شهر نوشهر  با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری نوشهر، سمینار رایگان توانمند سازی زنان در خانواده پایدار به مدت دو روز در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار کرد که با استقبال پر شور مهربانوهای  نوشهری مواجه شد.

در این مدت دو روز بیش از 600 نفر از بانوان با شور اشتیاق در این سمینار شرکت نمودند. جمیله هاشمی نائب‌رییس شورا و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر  در حاشیه برگزاری سمینار اظهار داشت: از آنجایی که آموزش از خانواده شروع می شود اگر مادری مهارت ارتباطی را بیاموزد و نیز مهارت زندگی را فرا گیرد،می تواند آن را در خانواده به دختر و پسر و همسرخود انتقال دهد.

وی افزود: این نخستین سمینار رسمی رایگان بود که برای شهروندان برگزار شد و با استقبال چشم گیری مواجه شد، لذا تشویق شدیم از اینگونه سمینارها و همایش ها را برای آموزش بانوان شهرمان برنامه ریزی و اجرایی نماییم.

هاشمی در پایان از حضور بانوان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و تمامی دست اندرکاران برگزاری سمینار تشکر نموده و مراتب قدردانی خویش را از شورای اسلامی نوشهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته فرهنگی بانوان شهرستان نوشهر  اعلام نمود.