مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛ مازندران؛

سلام فرمانده، تاثیر هنر در ترویج معروفات را به تصویر کشید

حرف آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم ساخت کلیپ‌های متعدد به مانند سرود «سلام فرمانده» در مازندران گفت: موجی که این سرود ایجاد کرده نشان می‌دهد که استفاده از هنر می‌تواند به ترویج معروفات کمک کند.

حسین جوادی در نشست ستاد شئون فرهنگی استان مازندران با محوریت دهه کرامت، سالروز ارتحال امام و بزرگداشت شهدای قیام ۱۵خرداد با بیان اینکه کارهای ایجابی خیلی بهتر از کارهای سلبی جواب می دهد، اظهار کرد: اگر معروف های فراموش شده را در طول این ۴۳سال احیا و پردازش می کردیم همین امر موجب کمتر شدن منکرات می شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که متاسفانه استان مازندران کمترین سهم را از بودجه های فرهنگی کشور میبرد افزود: با همه این بودجه های سرگردان فرهنگی میبینیم که سرود «سلام فرمانده» یکی از کارهای مهم فرهنگی شد که موج عظیمی را در کشور ایجاد کرده است، موجی که این سرود ایجاد کرده نشان می دهد که استفاده از هنر می تواند به ترویج معروفات کمک کند.

جوادی به منویات آیت الله جوادی آملی پیرامون فقر سبز مازندران اشاره کرد و گفت: استان مازندران از مواهب الهی غنی است و همچنین ایشان فرمودند اگر جامعه در تربیت جامعه و آموزش و احیای معروفات کار می کرد اینقدر زحمت نیروی انتظامی زیاد نمی شد و دادگاه های ما پر نمی شدند.

وی با بیان اینکه ورودی پرونده ها به دادسرا ها نشان از این است که کار تربیتی در جامعه صورت نمی گیرد، افزود:کارهای ایجابی باید با قالب های هنری همراه باشد./شبستان