فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در بوستان ولایت ساری

سردار اسماعیل قاآنی عزتمندی را آموزه مهم شهدا به مردم دانست

حرف آنلاین: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عزتمندی درسی است که از شهدا آموختیم، مردم ما امروز در این مسیر قرار گرفته‌اند و فرزندان خود را در مکتب شهیدان پرورش می‌دهند.

سردار اسماعیل قاآنی جمعه شب در مراسم شب وداع با شهدای مدافع حرم در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: مازندران همواره در مسیر تبعیت ائمه اطهار و سیدالشهدا گام‌های عملی بر می‌دارد.

وی با اشاره به پراکنده شدن عطر شهدا در کشور، افزود: این استان در دفاع از حرم دارای سابقه درخشانی است، وجود بقاع متبرکه در آن خبر از این می‌دهد که این سرزمین مامن خاندان ائمه است، همچنین لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی داشته است، حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ نیز توسط مردم آمل رقم خورد، وجود بیش از ۱۰ هزار شهید گلگون کفن اثبات این سخنان است.

قاآنی با تاکید بر اینکه عزتمندی درسی است که از شهدا آموختیم، افزود: مردم ما امروز در این مسیر قرار گرفته‌اند و فرزندان خود را در مکتب شهیدان پرورش می‌دهند، مردان این سرزمین در برابر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کردند تا جایی که رژیم اشغالگر از ترس جان خود اقدام به حصارکشی کرده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه روزانه ۱۵ عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شود، تاکید کرد: ما از جنایت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس غافل نخواهیم شد، امروز فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند تا با ضربه زدن و از بین بردن آن به ، آرزوی دیرینه حضرت امام راحل را برآورده کنند.