مازندران از امروز تاچهارشنبه و تهران پنجشنبه میزبان پیکر ۵ شهید مدافع حرم

حرف آنلاین: سخنگوی سپاه کربلای مازندران گفت: پیکر پاک ۵ شهید مدافع حرم عصر امروز سه‌شنبه وارد مازندران می‌شوند، پیکر پاک تمامی ۵ شهید مدافع حرم بعد از اجرای مراسم در مناطق مختلف مازندران چهارشنبه شب به تهران منتقل می‌شوند و در روز جمعه پیکر‌های پاک شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان به استان برمی‌گردند.

علی ابراهیمی‌گتابی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهید کابلی، شهید اسکندری، شهید آسمیه، شهید کریمیان و شهید تاش موسی ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه شنبه ۱۱ مرداد از گلوگاه وارد استان می‌شود، نخستین برنامه استقبال از پیکر مطهر این شهدا اجتماع عاشوراییان شهرستان گلوگاه است که عصر امروز برگزار می‌شود و بعد از آن پیکر شهیدان اسکندری و کابلی برای برگزاری مراسم به شهرستان جویبار انتقال خواهند یافت.

وی افزود: پیکر مطهر شهیدان کریمیان، تاش‌موسی و آسمیه نیز به شهرستان بابل منتقل و امشب در مصلای بابل مراسم استقبال و وداع برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه پیکر این شهدا صبح روز چهارشنبه نیز به حوزه علمیه شهرستان بابل برای برگزاری مراسم منتقل می‌شود، اعلام کرد: در ساعت ۱۰ صبح همان روز پیکر شهیدان کابلی و اسکندری به شهرستان میاندورود و شهر سورک منتقل خواهند شد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران یادآور شد: پیکر شهیدان کابلی و اسکندری ساعت ۱۶ روز چهارشنبه به نکا و پیکر شهیدان آسمیه و کریمیان هم به شهرستان فریدونکنار منتقل خواهند شد

این مسئول اذعان داشت: پیکر مطهر شهید تاش‌موسی در روز چهارشنبه برای مراسم بزرگداشت به عباس آباد و تنکابن، شهیدان کابلی و اسکندری به قائمشهر، شهیدان کریمیان و آسمیه به نور برای برگزاری مراسم منتقل خواهند شد.

 ۳شهید مدافع حرم مازندرانی جمعه دوباره به مازندران بازمی‌گردند

وی خاطرنشان کرد: پیکر پاک تمامی ۵ شهید مدافع حرم بعد از اجرای مراسم در مناطق مختلف مازندران چهارشنبه شب به تهران منتقل می‌شوند و در روز جمعه پیکر‌های پاک شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان به استان برمی‌گردند.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: در روز جمعه نیز پیکر شهید تاش‌موسی در نوشهر و چالوس، پیکر شهید کریمیان در محمودآباد و سیمرغ و پیکر شهید کابلی در اجتماع بزرگ عاشوراییان در آمل حضور پیدا خواهند کرد.

این مسئول تصریح کرد: شب وداع استانی ساعت ۲۲جمعه در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود و صبح شنبه پیکر‌های پاک شهدا به شهرستان‌های خود یعنی بهشهر، بابلسر و رامسر برای انجام برنامه شب وداع شهرستانی و تشییع منتقل خواهند شد.

تاسوعا و عاشورا زمان تشییع و تدفین پیکر شهدا

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تشییع و تدفین پیکر شهید کابلی صبح روز تاسوعا، شهید کریمیان بعدازظهر روز تاسوعا و شهید تاش‌موسی صبح روز عاشورا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: در صورت تغییر در برنامه‌های تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم استان مازندران، این تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.