استاندار مازندران :

زیر ساخت برگزاری انتخابات در مازندران فراهم است

استاندار مازندران گفت: گزارش‌های فرمانداران نشان می‌دهد، زیرساخت برگزاری انتخابات به طور کامل در استان فراهم است.

سید محمود حسینی پور امروز در حاشیه نشست با فرمانداران استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه مسائل پیرامون برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری مطرح شد که موضوع امنیت، اجرای دقیق انتخابات و چالش‌هایی که ممکن است در حوزه انتخابات داشته باشیم، در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه موضوعاتی همانند اجرای دقیق انتخابات، زیرساخت‌های ارتباطاتی که امکان دارد مورد اشکال قرار گیرد و برخی از مکان‌هایی از استان که مشکل خط اینترنت دارند، دستورات لازم برای عقب‌ماندگی آنها صادر شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه همه شهرستان‌ها آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند و کارهای مهم و آموزش‌های لازم برای این اقدام سیاسی انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با آمادگی حداکثری، انتخابات را با امنیت کامل و حضور پرشور مردم برگزار کنیم.

این مسئول نقش رسانه‌ها را در انتخابات موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها قبل، حین و بعد از انتخابات نقش مهمی دارند و ستاد رسانه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شد تا مدیریت لازم صورت گیرد.

حسینی پور افزود: با امکاناتی که در فضای مجازی به وجود آمده، ممکن است در روش تبلیغات اختلال ایجاد شود از این رو در صدد رصد آنها هستیم.

وی با بیان اینکه لازم است رسانه‌ها هوشمندانه وضعیت‌ انتخابات را نظارت، نقد و بررسی کنند، یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید است و رسانه‌ها در این بخش نقش موثری دارند.