زمان قطعی برق، پایداری آب محمودآباد از کنترل خارج می شود

رئیس اداره آب و فاضلاب محمودآباد اظهار کرد : زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می خواهد.

به گزارش حرف آنلاین؛ عبدالهاشم رضاپور امروز۲۵ مرداد ماه در جلسه بررسی آخرین وضعیت خدمات به شهروندان در دفتر شورای اسلامی شهر محمودآباد گفت: با توجه به افزایش دمای هوا، اگر قطعی برق را نداشتیم اکنون باید حداکثر ظرفیت در مدار قرار می گرفت تا آب شرب مردم قطع نشود.

وی افزود : اگر طرح “گالشپل” را شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری محمودآباد حمایت نمی کردند در این وضعیت قطعی برق نمی‌توانستیم شرایط را پایدار نگه داریم.

رضاپورتصریح کرد : ۶۵ لیتر در ثانیه اصلاح خط انتقال و بازسازی چاه گالشپل به ظرفیت ما اضافه کرد و ۱۶۰ لیتر در ثانیه ورودی مخزن بود که اکنون به ۲۲۵ لیتر در ثانیه رسیده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب محمودآباد با اشاره به اینکه امسال قطعی برق به این مسئله دامن زد، اظهارکرد: زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می‌خواهد.

او ادامه داد: پایداری شرایط آب در این زمان بسیار دشوار است اما در حد توانمان شرایط را کنترل می کنیم.

این مسئول با اذعان به اینکه ۶ حلقه چاه در شهرستان آمل داریم، خاطرنشان کرد: اگر وابستگی ما تنها به برق محمودآباد بود بیشتر مشکلات ما حل می شد اما برق شهرستان آمل هماهنگی زیادی با ما ندارد.

رضاپور یادآور شد : از۶ حلقه چاه آمل تنها ۴ حلقه چاه دارای دیزل است و چاه گالشپل دیزل ندارد.

رئیس امور آبفای محمودآباد با اعلام اینکه ما در طول روز یعنی ۳ صبح الی ۱۱ شب نمی توانیم مخزن را زیاد محدود کنیم زیرا شرایط کل شهر از کنترل خارج می شود، یادآور شد: اکنون ورودی و خروجی آب تنظیم نیست و اگر بخواهیم ورودی و خروجی را باهم تنظیم کنیم، آب برخی از نقاط قطع می شود بنابراین ما ورودی را بیشتر از خروجی به شهر انتقال می دهیم و با این کار سطح آب مخزن پایین می آید و مجبور می شویم از ساعت ۱۱ شب خروجی را محدود تا آب مخزن تامین شود.